Több magyar termék a Lidlben

Vágólapra másolva!
Több magyar terméket forgalmaz a Lidl, és több magyar beszállítóval működik együtt, mint egy évvel korábban. Emellett a magyar termékek forgalma is csaknem 20 százalékot emelkedett az áruházláncában. 
Vágólapra másolva!

A Lidl Magyarország tavaly márciusban indította el magyar beszállítói programját, mellyel az a célja, hogy több magyar terméket kínáljon vásárlóinak, és több hazai beszállítóval működjön együtt.

A Lidl tájékoztatása szerint a program sikeres, hiszen 327 féle magyar termékkel bővült az árukészlet, 26 új magyar taggal bővült a beszállítói hálózat, a magyar termékek forgalma pedig 17 százalékkal magasabb, mint a program indulását megelőzően. A magyar beszállítók lehetőséget kapnak arra is, hogy termékeik külföldi áruházakba is eljussanak. Míg egy éve 36 magyar beszállító 106 terméke volt elérhető 9 különböző európai országban, ma már 55 magyar beszállító 178 féle termékéhez juthatnak hozzá 10 európai ország Lidl vásárlói. Az exportnövekedés kiemelten érinti a friss zöldségeket és gyümölcsöket, hiszen ezek iránt nőtt leginkább az igény a szomszédos országokban.