A magyar vállalkozók rákaptak a hírlevélre

Wolf Gábor, Marketing Commando
A kérdés igencsak megmozgatta a vállalkozókat
Vágólapra másolva!
Néhány napja, március 3-án a Marketing Commando feltett egy kérdést a Facebook oldalán. Arra volt kíváncsi, milyen marketingeszközök a legnépszerűbbek jelenleg a vállalkozók között.
Vágólapra másolva!
A kérdés igencsak megmozgatta a vállalkozókat Forrás: Esze Dóra Emma

Még őket is meglepte, mennyire megmozgatta a közösséget az érdeklődés. Wolf Gábor, a kisvállalati marketing legelismertebb hazai szakértője szerint rekordszámokat értek el, több mint 1000 ember osztotta meg, 4500 lájkot kapott, és dőltek az ötletek. A Commando gyors mérlege szerint ez a tíz legfontosabb eszköz, kezdve a lista végén:

10.

Az új szórólap. Senki ne temesse az offline eszközöket!

9.

Marketingterv. Jobb későn, mint soha.

8.

Az új videó. Ez lehet vírus-, hírlevél- vagy salesvideó. Wolf Gábor ennek kapcsán megjegyzi, hogy most azzal kedveskedik a Facebook a márkaoldalaknak, hogy a Facebookra feltöltött videókat a szokásosnál több emberhez juttatja el. Talán a YouTube trónfosztása a mottó.

7.

Az új hirdetés. Szponzorálhatjuk az újdonságainkat az Adwordsben, a Facebookon, vagy akár a sajtóban. Az a fontos,h hogy minél több kis patak táplálja a cég folyóját.

6.

A piackutatás. Termékfejlesztéshez, ha most kezdi a vállalkozás, vevői elégedettség méréséhez, ha már rutinos benne a cég.

5.

A honlapfejlesztés. Voltaképpen állandóan aktuális.

4.

Az új csali kidolgozása.

Ez már majdnem dobogós. Vevőszerzéshez és kampányokhoz ez az egyik legjobb marketingeszköz.

3.

A marketing automatizálása. Wolf Gábor szerint ez nagyon dicséretes helyezés, az eszközben óriási a potenciál.

2.

A kampány előkészítése. A cégek zöme emailkampányokban gondolkozik, jó páran a facebookoson, és akad, aki a remarketing elemet finomhangolja. Wolf Gábor szerint ha a vállalkozásnak van címlistája, és mellé egy aktív, jól működő Facebook oldala, a kampány maga az ATM-es pénzfelvét.

1.

A hírlevél. Az aranyérmes eszköz valóban rengeteg lehetőséget tartogat: a cég így kapcsolatban áll a piaccal, hosszú távon építi a márkáját, bebetonozza, hogy miben ő a legnagyobb szakértő. Az ügyesen szerkesztett hírlevél a vállalkozó saját televízió-csatornája. „Oh, yeah, hogy ide is eljutottunk! Hajrá, hírlevélírók :)” – fejezi ki örömét a magyar marketingguru.

A poszt megtekinthető itt.