A 2015-ben a CEMP, a Central Médiacsoport és a New Wave Media Group részvételével indított
kiadói platform jelenleg tizenegy magyarországi tartalomszolgáltató hirdetési felületeit értékesíti prémium programozott piacterén.
A HOPPex mára a magyar internetezők több mint 90 százalékát elérő a globális szereplőkkel szemben is valós alternatívát nyújtó, a hazai programmatic piac meghatározó szolgáltatója lett.
A HOPPex eddigi életútja igazi sikertörténet, maga a HOPPex léte is bizonyíték arra, hogy a kiadók kiemelt fontosságú területként kezelik a programmatic-ot.
Attilának fontos szerepe volt abban, hogy a hirdetők felismerjék és kihasználják a nagy elérésű, prémium hazai kiadványokon megjelenést biztosító programmatic előnyeit és hatékonyságát. Sok sikert kívánok neki a jövőben!" - mondta Tókos Lóránt, a New Wave Media Group Zrt. vezérigazgató-helyettese.
Utódja, Kassai Péter ügynökségi tapasztalattal érkezett a CEMP Sales House-hoz, 2016-tól RTB managerként ő felelt a cégcsoport programmatic tevékenységének operatív megvalósításáért. Emellett az IAB Programmatic Munkacsoportjának tagjaként jelentős részt vállalt a piaci szereplők edukálását célzó Programmatic Kisokos kidolgozásában is.
"Az elmúlt két évben rendkívül felpörgött programmatic területen az elsődleges technológiai kihívások lassan elhárulnak, a magyar piac felvette a fordulatszámot mind kiadói, mind hirdetői oldalon.
Ezt bizonyítják az idei Reklámtorta eredményei is, a programmatic bevételek 77 százalékos éves növekedéssel átlépték az egymilliárd forintos határt,
de bőven van még benne fejlődési potenciál. Az Attila által lefektetett biztos alapokra szeretnék tovább építkezni, újragondolt működéssel, még nagyobb szerepet vállalva a hazai színtéren. Szeretném ha a hazai médiapiacon a programmatic egybeforrna a HOPPex névvel." - tette hozzá
Kassai Péter, a HOPPex új ügyvezetője.