Vezetőváltás a HOPPex élén

abstract activity advertising attachment black communicate communication computer concept connection data design digital download education electronic email entertainment file film fun hobby inbox information interest internet laptop learn media movie mul
25441564 - a laptop has many objects projecting out of the screen on a black background with glowing light.
Vágólapra másolva!
Április 24-től új ügyvezető irányítja a legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit prémium programozott piacterén értékesítő HOPPex Kft-t. A CEMP Sales House-tól érkező Kassai Péter az automatizált hirdetési platformot indulása óta vezető Vándor Attilát váltja a szolgáltató élén.
Vágólapra másolva!

A 2015-ben a CEMP, a Central Médiacsoport és a New Wave Media Group részvételével indított

kiadói platform jelenleg tizenegy magyarországi tartalomszolgáltató hirdetési felületeit értékesíti prémium programozott piacterén.

A HOPPex mára a magyar internetezők több mint 90 százalékát elérő a globális szereplőkkel szemben is valós alternatívát nyújtó, a hazai programmatic piac meghatározó szolgáltatója lett.

Illusztráció Forrás: Origo

Attilának fontos szerepe volt abban, hogy a hirdetők felismerjék és kihasználják a nagy elérésű, prémium hazai kiadványokon megjelenést biztosító programmatic előnyeit és hatékonyságát. Sok sikert kívánok neki a jövőben!" - mondta Tókos Lóránt, a New Wave Media Group Zrt. vezérigazgató-helyettese.

Utódja, Kassai Péter ügynökségi tapasztalattal érkezett a CEMP Sales House-hoz, 2016-tól RTB managerként ő felelt a cégcsoport programmatic tevékenységének operatív megvalósításáért. Emellett az IAB Programmatic Munkacsoportjának tagjaként jelentős részt vállalt a piaci szereplők edukálását célzó Programmatic Kisokos kidolgozásában is.

Kassai Péter, a HOPPex Kft. új vezetője Forrás: HOPPex

"Az elmúlt két évben rendkívül felpörgött programmatic területen az elsődleges technológiai kihívások lassan elhárulnak, a magyar piac felvette a fordulatszámot mind kiadói, mind hirdetői oldalon.

Ezt bizonyítják az idei Reklámtorta eredményei is, a programmatic bevételek 77 százalékos éves növekedéssel átlépték az egymilliárd forintos határt,

de bőven van még benne fejlődési potenciál. Az Attila által lefektetett biztos alapokra szeretnék tovább építkezni, újragondolt működéssel, még nagyobb szerepet vállalva a hazai színtéren. Szeretném ha a hazai médiapiacon a programmatic egybeforrna a HOPPex névvel." - tette hozzá
Kassai Péter, a HOPPex új ügyvezetője.