Világszerte 96 millió képzett, 40-54 év közötti nő karrierje tört meg egy adott ponton. Közülük 55 millióan előző munkahelyükön közép- vagy felsővezetői pozíciót töltöttek be. Ha sikerülne minden, középvezetői vagy annál magasabb szintű szakmai tapasztalattal rendelkező nőt visszaintegrálni a munka világába, összesen több mint évi 419 milliárd angol fontnyi jövedelemmel növekedne az érintett nők háztartásának bevétele, s az ily módon keletkező gazdasági tevékenység értéke elérhetné az évi 151 milliárd GBP összeget. Ez derül ki abból a felmérésből, amit a KPMG végzett a Vodafone-nak.
Egy másik, szintén a Vodafone Csoport megbízásából a GfK által a közelmúltban elvégzett felmérés keretében 5 országban 500 pályát elhagyó nőt kérdeztek a munkavállalással kapcsolatos lehetőségekről.
A nők több mint 80 százaléka szerint jóval több támogatást kellene kapniuk azoknak a nőknek, akik egy hosszabb kihagyást követően vissza szeretnének térni a munka világába,
főképp akkor, ha gyermeket is nevelnek. A nők több mint 60 százaléka rugalmas munkaidőre, 51 százalékuk pedig részmunkaidős pozícióra vágyik.
A ReConnect program keretében a Vodafone arra bátorítja a pályájukat egy időre elhagyó, korábban vezető pozíciót betöltő nőket és akár a férfiakat is, hogy bátran jelentkezzenek a ReConnect keretében meghirdetett állásokra. Tréningekkel és egyéb bevezető programokkal segíti szakmai tudásuk, készségeik felfrissítését, fejlesztését, sőt,
lehetőséget biztosít arra is, hogy rugalmas, vagy részmunkaidőben dolgozzanak a vállalatnál.
A Vodafone Csoport arra törekszik, hogy a közép- és felsővezetői pozíciókban a nők aránya 2020-ra 30 százalékra emelkedjen.
A Vodafone Magyarországnál jelenleg a női dolgozók aránya közel 50 százalék. A Discover friss diplomás vezető utánpótlás programban ehhez hasonló, 48 százalékos arányban vesznek részt nők. A vállalat mellett a Vodafone Magyarország Alapítvány is tesz a női esélyegyenlőség biztosításáért. Támogatja többek között a "Nyitottak vagyunk" közösségi kezdeményezés" Nőnap x 365" elnevezésű kampányát, amelynek célja, hogy új tartalommal töltse fel a Nőnapot, és ne korlátozza pusztán 24 órára.