Egyre kisebbek lesznek az édességek

Mars recalls candy in more than 50 countries TURKEY Ankara 2016 MARS Milky Way candy Chocolate bars Snickers SQUARE FORMAT
ANKARA, TURKEY - FEBRUARY 25: A woman shows Snickers chocolate bars in her hand in Ankara, Turkey on February 25, 2016. American candy maker Mars announced Tuesday that it was recalling chocolate bars in 55 countries after a piece of plastic was discovered in a Snickers bar bought in Germany in January. All of the recalled products have expirations dates ranging from June 19, 2016 to Jan. 8, 2017. Mustafa Kamaci / Anadolu Agency
Vágólapra másolva!
Több nagy nemzetközi vállalat, köztük a Mars, a Nestlé és a Wrigley is azt tervezi, hogy kisebb kiszerelésben árulja a termékeit. A 2022-re tervezett újítást azzal magyarázzák, hogy ügyelni szeretnének a fogyasztók egészségére, és 200 kalóriában szeretnék meghúzni a felső határt.
Vágólapra másolva!

Az Egyesült Államok vezető édességszereket gyártó vállalatai drasztikus méretcsökkentést terveznek bevezetni,

egészségügyi okokra hivatkozva.

A Mars, a Nestlé, a Wrigley, a Lindt, és a Ferrara and Ferraro bejelentették, hogy 2022-re az egyedileg csomagolt termékeket akkorára kívánják csökkenteni, hogy

azok kalóriatartalma maximum 200 legyen.

Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy kisebb adagokra bontják az édességeket - írja a moneyish.com.

A módosítás célja, hogy ezzel megfontoltabb, felelősségteljesebb táplálkozásra ösztönözzék a vásárlókat.

Egyre kisebbek lesznek a csokoládék Forrás: Anadolu Agency/Mustafa Kamaci

A Mars már elkezdte az óriás méretű termékei feldarabolását, az úgynevezett „king size" termékeket már több részre bontották a Snickers, a Milky Way és a Twix esetében is.

A hivatalos kommunikáció szerint ez azért fontos, mert ezeket

az óriási szeleteket nem egyetlen étkezésre találták ki.

Az Egyesült Államokban forgalmazott óriás Snickers eredetileg 440 kalóriás volt, most ezt két 220 kalóriás részre bontották, ami még mindig a kitűzött érték felett van.

A Mars úgy nyilatkozott, hogy az óriás csokik és édességek átalakításának nem volt hatása az árra, viszont

a többi cég még korainak tartja, hogy nyilatkozzon az árról.

Emellett a gyártók együttműködnek a Partnerség egy Egészségesebb Amerikáért (Partnership for a Healthier America9 nevű szervezettel. Ennek keretén belül szeretnék átláthatóbbá tenni a kalóriák számítását és feltüntetését a következő hat évben.

Emellett a vállatok fontosnak tartják a vásárlók tájékoztatását is. A cégek szeretnék hangsúlyozni, hogy

az édességre inkább alkalmi élvezetként tekintsenek, nem pedig a mindennapi étkezés részeként.