Ez a brit cég mindent bearanyoz

2018.07.12. 08:02

A londoni központú Goldgenie cég mobiltelefonokat ékesített fel arannyal és drágakövekkel, a kezdeti sikerek után pedig bővítették az aranyozott termékeik palettáját, például versenybiciklikkel.

A Goldgenie egyik első befektetője az angliai James Caan. 

Az 1995-ben alapított cég első igazán híressé vált terméke a

2014-ben kiadott, arannyal és platinával futtatott luxus Iphone 6 mobiltelefon volt, az ekkor útjára indított luxus kategóriás mobiltelefonoknak köszönhetően a Goldgenie neve hamar népszerűvé vált. Ebben az évben adták ki első aranyozott versenybiciklijüket is, amit 250 ezer fontért (92 millió forint) értékesítettek, a biciklit azóta is gyártják.

IllusztrációForrás: AFP/RIA Novosti/Pavel Lisitsyn

Van abban valami elbűvölő és érdekes, ahogy a szemünk előtt válnak arannyá – nyilatkozta Laban Roomes, a Goldgenie vezérigazgatója a Business Insidernek. 

Did you see our 24k gold racing bike feature on @channel4 last week? Creating gifts for the ungiftable!

Goldgenie (Global) (@goldgenie_uk) által megosztott bejegyzés,

A cég azóta számos terméket bevont 24 karátos arannyal, a 2015-ben piacra dobott Apple Watch-kollekciót, vagy a Segway egykerekű járművét, a Segwheelt – utóbbi 44 ezer dollárért (16,2 millió forint) talált gazdára, de volt már példa arra is, hogy monitort, cipőt, kürtöt vagy éppen rózsát futattak be arannyal.

A cég garantálja, hogy az arany sosem fog lekopni, mivel egy különleges eljárással örökre az alap alumíniumhoz tapasztják.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK