A millenniumi generáció tagjai nemcsak többet költenek luxuscikkekre, hanem még jobban is érzik magukat a jövőbeli fizetésükkel kapcsolatban, mint a korábbi generációk.
A UBS Group több mint 3 ezer vásárlót kérdezett meg Kínában, Európában és az Egyesült Államokban a fogyasztói szokásokról.
A 18 és 35 év közöttiek 85 százalékban járult hozzá a luxusipar növekedéséhez tavaly,
és 2025-re a luxuskiadások majdnem felét (45 százalék) ez a fogyasztói réteg fogja elkölteni.
A Gucci és a Louis Vuitton a millenniumi generáció kedvenc márkája – derült kit a UBS közösségi média vizsgálata során, és bár az online vásárlás egyre népszerűbb,
a butikok még mindig kedveltebbek.
A kínai millenniumi generáció az egyik legnagyobb hajtóereje a luxusiparnak – ők keresetük húsz százalékát költik ilyen termékekre.