A Liquid Death konzervdobozos víz punk stílusát és animációs reklámjait hamar megkedvelték a vásárlók, ráadásul két hónappal ezelőtt újabb befektetést kapott a cég, amely így tovább növekedhet.
A céget alapító Mike Cessario meg nem nevezett befektetőkkel találkozott, ám a cég egyelőre a tapogatózó tárgyalások korai szakaszában tart.
Azzal az ördögi tervvel alkottuk meg a Liquid Death-t, hogy az emberek többet nevessenek, és több vizet igyanak"
– olvasható a cég honlapján.
Az Alpokból származó vízből készült Liquid Death ráadásul környezettudatos termék is,
mivel a – a cég honlapja szerint – az alumínium dobozok mintegy 70 százaléka újrahasznosított alumíniumból készül, szemben a műanyag palackokkal, ahol ez csupán három százalék.
A cég honlapján nemcsak vizet lehet beszerezni, hanem sapkát és pólót is, természetesen a cég ikonikus logójával ellátva.