Termékkínálatával kapcsolatos bejelentést tett a népszerű diszkontlánc

Lidl
A logo is pictured on a sign outside a Lidl supermarket store in London on September 26, 2016. - Aldi UK announced on Monday that it will invest Ł300 million ($389 million, 346 million euros) to revamp its stores over the next three years. Aldi and its German rival Lidl have boomed in Britain, grabbing market share from traditional supermarkets Asda, Morrison, Sainsbury's and Tesco, as customers tightened their belts to save cash. (Photo by Daniel Leal-Olivas / AFP)
Vágólapra másolva!
Magyarország különböző tájegységeiről érkező, kiváló minőségű zöldségekkel és gyümölcsökkel bővül a Lidl Magyarország Hazánk Kincsei termékcsaládja. Az áruházlánc célja, hogy ezáltal is tovább erősítse a hazai zöldség-gyümölcs ágazatot, támogassa a magyar termelőket és hozzájáruljon a magyar gazdaság fejlődéséhez - írja közleményében a diszkontlánc.
Vágólapra másolva!

A vállalat Hazánk Kincsei termékcsaládját olyan hagyományos zöldségekkel és gyümölcsökkel szélesíti, mint

a makói fokhagyma, a szentesi hegyes erős paprika és paradicsom, a homokháti burgonya, a méhkeréki kígyóuborka és a szatmári zöldalma.

Ahogyan a márka korábban bevezetett, népszerű termékeire is jellemző, a termékcsaládba most bekerült zöldségek és gyümölcsök is Magyarország különböző tájegységeiről érkeznek. Az áruházlánc széles kínálatában ezidáig is törekedett a magyar beszállítóktól származó termékek helyzetbehozására, valamint arra is, hogy felhívja a figyelmet a hazai termékek fogyasztásának előnyeire. Ez ugyanis a hazai gazdaság, a környezetvédelem és az egészségmegőrzés szempontjából is kulcsfontosságú.

A Lidl Magyarország nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a magyar értékeket termékkínálatán keresztül erősítse és népszerűsítse vásárlói körében Forrás: Szilard Nagyilles/Lidl Magyarország

Azon felül, hogy

a szállítási útvonal lerövidülése kisebb ökológiai lábnyomot eredményez és ezáltal garantált a frissesség is,

fontos azt is megemlíteni, hogy az egyes hazai régiók más és más zöldségek, és gyümölcsök termesztésének biztosítanak kedvező feltételeket. A hazai szezonális és tájegységnek megfelelő termékek így nem csak ízletesebbek, hanem optimálisabb beltartalmi értékkel rendelkeznek, bizonyítottan több vitamint, ásványi anyagot, illetve nyomelemet tartalmaznak, ezáltal kedvezőbb lesz az élettani hatásuk is.

Hazánk Kincsei termékcsalád Forrás: Lidl Magyarország

A Lidl Magyarország nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a magyar értékeket termékkínálatán keresztül erősítse és népszerűsítse vásárlói körében. Az áruházlánc ezen céljainak és a hazai beszállítókat támogató programjának egyik kiváló példája a Hazánk Kincsei termékcsalád létrejötte.

A diszkontlánc kiemelten kezeli a frissáru kategóriákat, így a zöldségekre és gyümölcsökre is különös figyelmet fordít. Rendkívül szigorú beszerzési elvek mentén dolgozik és vásárlói számára nap mint nap a legkiválóbb minőséget nyújtja. A termékek augusztus 11-től minden áruházban elérhetőek lesznek - írják közleményükben.