A leárazási hullám hátterében az áll, hogy a kormány rendeletben kötelezte a 2021-ben egymilliárd forintot meghaladó árbevételt elérő élelmiszer-kiskereskedelmi üzleteket arra, hogy 2023. június 1. és 2023. szeptember 30. között húsz termékcsoportban heti szinten legalább 10 százalékos árcsökkentést hajtsanak végre. Csakhogy a SPAR Magyarország – más szereplőhöz hasonlóan – komplex akciós stratégiát alkalmaz és ennél jóval többet ad:
számos árucikk esetében mától 10-36 százalékos árkedvezményt biztosít.
A 2023. június 8-ával induló akciós héten a SPAR egyebek mellett az alábbi terméknél állapít meg kedvezményeket a következő mértékben:
A teljes akcióköteles terméklista itt tekinthető meg. Egy biztos: a SPAR ezzel fokozza a tempót, hiszen a június 1-jével kezdődő első akciós héten még csak mintegy 700-900 akciós ajánlatot hirdetett meg 10–40 százalékos árkedvezménnyel. Most tehát 1100-1200-re ugrott meg a kedvezményes termékek száma. Érdemes lesz figyelni, a többi bolt milyen ajánlattal vág neki a második akciós hétnek, ahogy érdemes lesz azt is összehasonlítani, melyik kiskereskedelmi lánc bír a legerősebb akciós termékportfólióval.