Üzent a NAV, most minden adózót meghallgatnak

NAV Nemzeti Adó- és Vámhivatal online kezelőfelület, NAV ADÓ, Adó, pénz, bevétel, e-bevallás, ügyfélkapu, ügyfél, bevallás,
NAV Nemzeti Adó- és Vámhivatal online kezelőfelülete 2016.08.23.
Vágólapra másolva!
Kérdőíves felméréssel kutatja a felhasználók véleményét a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) – erről maga a hatóság ad tájékoztatást honlapján. A cél az ügyintézői felületek korábbi fejlesztéseinek vizsgálata, a felhasználói tapasztalatok megismerése, hasznosítása.
Vágólapra másolva!

A kutatásban a fő adóhatósági tájékoztató és ügyintéző felületek, a NAV-honlap, a NAV Ügyfélportál és a NAV Infóvonal (ÜCC) felhasználóinak véleményét kérik.

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal online kezelőfelülete (illusztráció) Fotó: Szabó Gábor - Origo

A néhány perc alatt kitölthető, anonim kérdőív kitöltői a NAV honlapjáról, a NAV Ügyfélportálról (ÜPO) és a NAV telefonos Ügyfél-tájékoztató és Ügyintéző Rendszeréről (ÜCC), e felületek működéséről, használhatóságáról mondhatják el véleményüket.

A felmérés elsődleges célja az ügyféltapasztalatok összegyűjtése, a fejlesztések hasznosulásának vizsgálata.

A kérdőívet az említett felületeket rendszeresen használó ügyfeleknek juttatja el a NAV.

A részvétel a kutatásban önkéntes, az adatok feldolgozása anonim.

A felmérés közvetlenül is megnyitható erre a hivatkozásra kattintva.

Ahogy az Origo a napokban megírta, az év elején más miatt is érdemes felkeresni a NAV honlapját. Elérhetővé váltak ugyanis azok a nyilatkozatok, melyekkel a munkavállalók az év közbeni adóelőleg megállapítását kérhetik a munkáltatójuktól. Újdonság, hogy az idei évtől a folytatólagosan igénybe vett adóalap-csökkentő kedvezményekre vonatkozó nyilatkozatok is megjelentek az elérhető sablonok között.

Az adóhatóság a közelgő személyi jövedelemadó bevallási szezonra készülve, közzétette a befizetett adó 1+1 százalékáról rendelkező nyilatkozat mintáit is.