Vágólapra másolva!
Túljutott a recesszió okozta mélyponton az Adidas. Bár a Nike után a világ második legnagyobb sportszergyártója még erősen érzi a lanyha kereslet negatív hatásait, a harmadik negyedévben már javult a helyzet a másodikhoz képest.
Vágólapra másolva!

Európa legnagyobb sportszergyártójának szerdai közlése szerint július-szeptember között a bevétel - az árfolyammozgásokat nem számítva - 6,3 százalékkal csökkent az egy évvel korábbihoz képest, 2,89 milliárd euróra, míg a második negyedben még 8 százalékos volt a visszaesés.

Az üzemi eredmény 29 százalékkal 336 millió euróra mérséklődött, április-június között 66 százalékkal 72 millió euróra csökkent. Az adózott eredmény 213 millió eurót tett ki, 30 százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbinál. A második negyedévben még 93 százalékkal 9 millió euróra esett a profit. A társaság vezetése szerint az év hátralevő részében változatlanul csökkenni fog a nyereség, a jövő évet illetően viszont már optimistább a cég.