Club Sandwich üzleti konferencia önfejlesztő vállalkozóknak

Vágólapra másolva!
Ha ősz, akkor tanulás és fejlődés. Erre az egyik izgalmas lehetőséget a Club Sandwich konferencia kínálja a vállalkozók számára. Október 13-án, a Lurdy Ház Konferencia- és rendezvényközpontjában az Eon, a Kifli.hu vagy a Viwa Vitaminwater előadói osztják meg tapasztalataikat, az előadások között pedig szervezett kapcsolatépítő intermezzók várják az együttműködési lehetőségeket kereső cégvezetőket.
Vágólapra másolva!
Forrás: CPCC Kft.

Az egyedi üzleti rendezvény alapkoncepciója, hogy a nagy előadásokat mindenki meghallgathassa, a kapcsolatépítő résznél pedig egy-egy szektor szereplői kerüljenek közös asztalhoz, hogy az összes résztvevő a számára releváns területen mozgó emberekkel találkozzon.

„Többévnyi rendezvényszervezői és kapcsolatépítési tapasztalat alapján terveztük meg a kerekasztalos ismerkedési formát. Ennek lényege, hogy egyszerre mindig 8-10 emberrel beszélgetsz, bensőséges hangulatban, a moderátorok pedig folyamatosan segítik a gördülékeny társalgást”

árulja el Csősz Péter, a Club Sandwich konferencia megálmodója.

„Sokan azért is kedvelik ezt, mert nem kell nagy tömeg előtt kiállva elmondani a bemutatkozást, mégis tudnak találkozni azzal, aki számukra jó kapcsolódási pont lehet”

teszi hozzá a szervező.

Forrás: CPCC Kft.

Gyakorlati tapasztalattal rendelkező előadók, színes kiállítók

  • Varga Dani, a szelíd tőzsdecápa és az érthetőpénz.hu tulajdonosa nyitja az előadások sorát, aki közös gondolkodásra hív a válsághelyzetekre való felkészülésről és a befektetésekről.

  • Kis Krisztián, az E.ON solution marketing kiemelt szakértője a Hogyan épül fel egy kommunikációs stratégia és hogyan küzdhetsz meg és fordíthatod az előnyödre a folyamatosan változó piaci körülményeket? című előadással készül a hallgatóságnak.

  • A networking esemény után Sárközi Péteré lesz a színpad, aki a Kifli.hu kereskedelmi tervezési vezetőjeként arról osztja meg tapasztalatait, hogyan válhat piacvezetővé egy új cég a multinacionális vállalatok mezőnyében is.

  • Szabó Attila előadásának címe: 5 eszköz, hogy ne csak beszélj, hanem hallgassanak is rád. A retorika eszköztárával segít abban, hogy bármilyen kommunikációs szituációban eredményesebbek lehessünk vezetőként.

  • Az előadók sorát pedig Kaszás Attila zárja, aki egy személyben a VIWA Product Europa ügyvezetője, producer, a Marketing Szövetség HoReCa és Event Tagozatának elnöke. Témája a márkaépítés és a marketing, mind hazai mind nemzetközi terepen.

A konferencia központjául szolgáló kiállítói részen vállalkozók színes forgatagával találkozhatnak az érdeklődők, lesz köztük gazdasági társasjáték, reklámajándék, nyílászárók, PR ügynökség, applikációfejlesztők, valamint egészségüggyel kapcsolatos termékek és szolgáltatások.

A terített svédasztalról minden fejlődni vágyó vállalkozó azt tehet a szendvicsébe, amit ő szeretne.