Vágólapra másolva!
A versenyhétvége négy napján 200 ezren látogattak ki a Hungaroringre, a vasárnapi futamra 65 ezer jegyet adtak el.

A jegyeladási adatok tükrében kijelenthető, hogy a vártnál sikeresebb volt a 26. Magyar Nagydíj. Noha sokan attól tartottak, hogy Robert Kubica sajnálatos februári sérülése miatt elmaradó lengyel szurkolók miatt idén alaposan visszaesik majd a magyar verseny nézőszáma, kiderült, szó sincs komoly visszaesésről.

"Tökéletesen megfelelt az előzetes várakozásainknak a versenyhétvége nézőszáma, és úgy érzem, semmi szégyellnivalónk nincs az immár véglegesnek mondható számadatok miatt. A csütörtöki bokszlátogatás alkalmával 35, a pénteki két szabadedzésen 45, szombaton 55, míg a vasárnapi futamra 65 ezren látogattak ki a Hungaroringre, azaz pontosan 200 ezer ember volt kíváncsi a négy nap alatt a 26. Magyar Nagydíj eseményeire" - jelentette ki Gyulay Zsolt, a Hungaroring Sport Zrt. elnök-vezérigazgatója.

A jegyvásárlási adatokból az is kiderült, hogy a belépők közül a Red Bull tribünre szóló jegyek voltak a legnépszerűbbek a nézők körében.

"A célegyenesre ráfordító kanyarnál található Red Bull tribün jegyeit száz százalékosan sikerült értékesíteni, míg a másik két legnépszerűbb hely a nézőtéren a Silver 7 és 8 volt, ahol közel 98 százalékos az eladási mutatónk" - közölte Gazsi Júlia vezérigazgató-helyettes.

A Red Bull tribünre 199, a Silver 7-re a teljes hétvégére 270, vasárnapra 243, illetve a gyermeknek három napra 135, valamint a Silver 8-as lelátórészre 149 euróba kerültek a belépők.