Már az első, csütörtöki napon több mint ötezren követték figyelemmel a helyszínen a negyeddöntőket a Dagály területén rekordidő alatt felépült komplexumban. A pénteki elődöntők és a szombati helyosztók pedig még magasabb nézettséget hoztak: az utolsó napon közel tizenkétezren szurkoltak a lelátókon,
összesen pedig több mint 20 ezren látogattak ki a Duna Arénába a három nap alatt, ez is éppen úgy rekord, mint a döntő helyszíni nézettsége,
hiszen Magyarországon és a Bajnokok Ligája történetében sem látogatott ki még annyi szurkoló vízilabda-mérkőzésre, mint a szombati zárónapon.
A Magyar Vízilabda Szövetség promóciós stratégiájának középpontjában a mérsékelt jegyárak álltak, hiszen a legfőbb cél az volt, hogy a Final Six igazi családi esemény legyen.
A minden eddiginél magasabb médiaérdeklődés jellemezte hatos döntőt, közel 200 televíziós, rádiós és újságíró tudósított az eseményről.
A létesítmény az elmúlt hetekben még építési terület volt, az építőkkel és a beruházókkal együtt a Magyar Vízilabda Szövetség olyan kialakítást tett lehetővé a hatos döntő idejére, amely révén minden biztonságosan szórakozhatott és nézhette a mérkőzéseket.
A Szervező Bizottságon belül külön csapat dolgozott a mérkőzések melletti szórakoztató produkciókon is, az Antenna Hungaria révén eddig soha nem látott technika vonult fel az eseményen: a mérkőzéseken 20 kamera dolgozott, 16 ledfal szolgálta ki a nézőket és kiemelkedő hangtechnika jellemezte a Final Sixet. A szórakoztató produkciókon kívül 3D vetítés is színesítette az eseményt.
A Magyar Vízilabda Szövetség 4 év alatt – az Európa-bajnokságot, a masters Eb-t és a Final Six-tornákat beleértve – négy nagy európai eseménynek adhatott otthont, folyamatosan elnyerve az Európai Úszó Liga bizalmát.