Behódolt a Myspace a Facebooknak

Vágólapra másolva!
Össze lehet kötni a facebookos és a myspace-s profiloldalokat a két közösségi oldal megegyezésének köszönhetően. A Myspace szerint a rendszer lehetővé teszi, hogy pontosabban ajánljon zenét a felhasználóinak.
Vágólapra másolva!

Az első bejelentkezés után a Myspace átmásolja magához a felhasználó által kedvelt zenekarok, filmek és egyéb kultúrtermékek listáját. Az adatokat arra használja fel, hogy olyan újdonságokat ajánljon, ami a Facebooktól kapott lista alapján érdekelheti a látogatót. "Úgy érezzük, hogy ez a szolgáltatás jól kiegészíti a Facebookot" - nyilatkozta Mike Jones, a Myspace vezetője. Jones szerint ez a lépés remekül példázza azt is, merre akar elindulni a zenés közösségi oldal.

A zenés, multimédiás közösséggé átalakított oldalt 2005-ben vette meg a Rupert Murdoch vezette News Corp. médiakonszern 580 millió dollárért. A vásárlást nem követte növekedés, a Myspace lassú hanyatlásba kezdett, az elmúlt negyedévben már 156 millió dollár veszteséget termelt tulajdonosának.

A különböző funkciók összekapcsolása közül nem a kedvencek áttöltésének lehetősége az első. Augusztus végén a Myspace már megengedte felhasználónak, hogy a státuszüzenet frissítéseiket a Twitter mellett a Facebookra is elküldjék egy kattintással. Az új bejelentéssel még szorosabbra font kapcsolatok azt jelzik, hogy a Myspace vezetősége letett arról, hogy valaha beérik a Facebookot.