Az Apple New York-i idő szerint délután öt órakor, vagyis magyar idő szerint este tizenegykor kezdi meg az iPad 2 forgalmazását az USA-ban. A készüléket összesen több mint tízezer üzletben lehet majd megvásárolni rögtön az első napon: a cég 236 saját Apple Store-jában kezdi meg a forgalmazást, de az iPad 2 az AT&T és a Verizon mobilszolgáltatónál, valamint a Best Buy, a Target és a Wal-Mart áruházaiban is kapható lesz.
Az Apple órákkal a premier előtt megkezdte a készülékek online forgalmazását is, amire az eredeti tervek szerint csak egy órával a boltok nyitása előtt került volna sor. A korábbi gyakorlattal ellentétben a március 2-i bejelentést követően a készülék egészen mostanáig nem volt előrendelhető.
A Bloomberg által megszólaltatott elemzők szerint az első napon 5-600 ezer példány kelhet el a táblagépből, vagyis kétszer annyi, mint az előző modellből, jórészt annak köszönhetően, hogy az iPad 2 körülbelül tízszer annyi kiskereskedésben lesz kapható, mint az elődje, viszont ugyanolyan áron. Az elemzők egyetértenek abban is, hogy az Apple gyorsabb processzorral felszerelt, vékonyabb, és immár két színben, feketében és fehérben is megvásárolható készüléke sokkal kiforrottabb, mint a többi gyártó táblagépei, így azok nem rúghatnak mellette labdába egyhamar.
"Az iPad 2 maga a tabletpiac" - fogalmazott a Bloombergnek nyilatkozó Ashok Kumar, a Rodman and Renshaw elemzője. Az Apple a tavalyi évben 14,8 millió példányt adott el a táblagépekből, ami 9,6 millió dolláros bevételt hozott, és ez az összeg az idén 16 millió dollár fölé kúszhat fel. A Consumer Electronics Association adatai szerint az USA-ban az egy évvel korábbi 93 ezerhez képest 2010-ben 10,3 millió táblagép kelt el, amelyek legtöbbje iPad.
Az iPad 2 az Apple március 2-i bejelentése szerint március 25-én kerül a boltokba a cég többi kiemelt piacán, így Magyarországon is.