A Facebook bejelentette, hogy mostantól kifejezetten apróhirdetésekre specializálódott felhasználói csoportok létrehozását is lehetővé teszi.
A közösségi cserebere már évek óta népszerű a felhasználók körében, eddig azonban hagyományos üzenetekben folyt az üzletelés - a "Házi raktár" nevű, főleg ruhaneműk eladására specializálódott magyar csoportnak például több mint 9500 tagja van.
Mostantól azonban kifejezetten adásvételre kialakított csoportokat is létre lehet hozni a Facebookon.
Az itt publikált bejegyzésekhez eleve meg lehet adni a feltöltött áruk árát, az eladás helyét, egy rövid leírást, és persze fotót is. Ha a portéka elfogyott, a posztokban ezt külön jelezni tudják majd a hirdetők.
Ezzel az opcióval egyszerűen listázni lehet a még elérhető termékeket, és elrejthetők lesznek a már elkelt hirdetések, utóbbiak külön törlésére pedig nem lesz szükség.
Az új felület a következő hónapok folyamán lesz beépítve a Facebook androidos és iOS-es alkalmazásaiba, illetve a webes felületbe. A termékek adásvételére specializálódott csoportok adminisztrátorai ezen a linken már most is jelezhetik a Facebooknak, ha meglévő csoportjukat az új rendszerre szeretnék átállítani.