A Facebook Messengert is reklámok lephetik el

2016.02.19. 13:30

Közvetlenül üzenetekben küldhetnek majd hirdetéseket a Facebook üzleti ügyfelei a Messengeren. A cég nem erősítette meg a híresztelést, de minden jel arra utal, hogy élesedni fog a funkció. 

Egy kiszivárgott dokumentum szerint hamarosan hirdetésekkel bombázhatnak minket a cégek Messengeren keresztül. Az iratot a Facebook küldte ki legnagyobb partnereinek – állítja a TechCrunch portál.

Az év második negyedévétől kezdve közvetlenül üzenetben küldhetnek hirdetéseket a vevőknek, az ehhez szükséges technológiát is lefejlesztették már. 

A dokumentum azt tanácsolja a partnereknek, hogy kezdeményezzenek beszélgetéseket vásárlóikkal, ha eddig nem tették – csak azoknak küldhetnek majd marketing célzatú üzeneteket, akikkel korábban már leveleztek.

Valószínűleg az idei F8-on tudjuk meg, mi valósul meg ebből

Forrás: AFP/Josh Edelson

A Facebook nem erősítette meg a hírt a portálnak, helyette így válaszolt: „Nem kommentálunk pletykákat és spekulációkat. A Messengerrel az a célunk, hogy a legjobb élményt nyújtsunk 800 millió embernek, ebbe beletartozik az is, hogy ne kapjanak kéretlen üzeneteket.”

A TechCrunch szerint az utóbbi mondat azt sugallja, hogy a hirdetések nem lesznek „teljesen kéretlenek”, és körültekintően építik be a funkciót. 

A Messenger csevegőplatform a Facebook leggyorsabban növekedő terméke, havonta 800 millióan használják aktívan. A cég ugyan eddig még nem monetizálta a terméket, többek szerint is ez lehet az első ilyen irányú lépés.

Valószínűleg a Facebook áprilisi F8 fejlesztői konferenciáján tudhatunk meg többet. 

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Most
Top 12 óra