Többet facebookozunk, mint az amerikaiak

FACEBOOK
A woman's silhouette with a smartphone in front of a facebook logo, 12 January 2016.
Vágólapra másolva!
Többet facebookozik a magyar, mint az amerikai. Naponta négymillióan böngésszük a közösségi oldalt, és másfél órára is ottragadunk. A tiniket viszont egyre kevésbé szórakoztatja.
Vágólapra másolva!

A magyarok közösségimédia-használatáról osztottak meg érdekes adatokat az Evolution & Mobile Hungary konferencián. Kiderült, hogy a magyarok átlagosan napi másfél órán át facebookoznak,

ami több mint kétszerese az Egyesült Államokban mért nagyjából 40 percnek.

Így már nem csak tévénézésben vagyunk erős nemzet - derül ki a rendezvény sajtóközleményéből.

Hazánkban 5,1 millióan használják a közösségi oldalt, ebből négymillióan mindennap látogatják. 2013-ban még hárommillió felhasználót mértek, ami félmilliós növekedés volt az azelőtti évhez képest.

Ahogy az a Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesületének februári felméréséből korábban kiderült, legtöbben a vicces tartalmakat kedvelik. Hogy mi is jellemzi a magyar felhasználót, azt videónkban foglaltuk össze:

A tinik unják, előretörnek az anyukák

A konferencián a tinik új szokásairól is szó volt. Már az anyukák számítanak az egyik legaktívabb rétegnek, ám ahogy a családtagok, ismerősök elárasztják az oldalt, addig a tinik egyre kevésbé használják.

Tömegesen vándorolnak az olyan zártabb platformok felé,

mint például az üzeneteket megsemmisítő Snapchat. A Snapchat egy közösségi mobilalkalmazás, aminek lényege, hogy a felhasználók képeket, rajzokat, szöveget és rövid videókat küldhetnek egymásnak, amelyek – miután a címzett megnézte őket – pár másodpercen belül törlődnek. Emellett a képmegosztásra specializálódott

Instagram a másik nagy kedvenc.