A népszerűek külön ismerkedhetnek a Tinderen

Trend, Mi a közös Palvin Barbiban és Ferenc pápában? Instagram-sztárok, akikért megőrülnek a magyarok!
Vágólapra másolva!
A Tinder legnépszerűbb és leghíresebb felhasználói egy exkluzív csoportban kereshetnek partnert. A Select szigorúan zártkörű, és nagyon nehéz bejutni. Az üzemeltetők mégis osztályozzák titokban az embereket. 
Vágólapra másolva!

A napokban egyre több helyről lehetett hallani, hogy a világ legnépszerűbb mobilos társkeresőjének van egy exkluzív változata is.

A Tinder Select a társkereső elit változata, egy szigorúan zártkörű csoport,

ahol topmodellek, hírességek, celebek, cégvezetők ismerkedhetnek egymással. Ugyan már legalább fél éve működhet, a cég nem nagyon promózza a szolgáltatást. Nem véletlen, csak meghívásos alapon lehet bejutni a zártkörű csoportba.

Mindez a hagyományos Tinder appon keresztül érhető el,

egy S betűt ábrázoló kapcsolóval tud átváltani a Selectre az a felhasználó, aki meghívót kapott.

A TechCrunch portál értesülései szerint

a bejutás a felhasználó népszerűségétől függ,

a toplista éléről válogatnak az üzemeltetők. Így a hírességek mellett a különösen népszerű felhasználók is bekerülhetnek, amennyiben meghívást kapnak. Claire Marshall, népszerű youtuber és sminkes még tavaly októberben kapott e-mailt arról, hogy kiválasztották a Select felhasználói közé.

Az üzemeltetők által meghívott felhasználók jelölhetnek más barátokat is a Selectbe, de meghívni nem tudnak újoncokat. A Tinder valószínűleg így próbálja megakadályozni, hogy a szolgáltatás „felhíguljon”.

A Tinder Selecten csak a kiválasztott, legnépszerűbb emberek kereshetnek partnereket Forrás: giphy.com

A Tinder titokban osztályoz

Korábban már voltak pletykák arról, hogy a Tinder titokban minden felhasználót osztályoz. Az elért osztályzat alapján válogatja ki a program azon felhasználókat, akik hozzánk hasonló értékelést kaptak, és persze a közelünkben találhatóak. Azaz, ha sokszor húztak minket jobbra, akkor

nekünk is hasonlóan népszerű embereket válogat a rendszer.

Az elért osztályzat az úgynevezett „Elo score”, és azt tükrözi, hogy mennyire attraktív egy felhasználó, és hogy mennyire kívánatos a többiek szemében.

A Tinder vezérigazgatója szerint az algoritmus kifejlesztése majdnem három hónapig tartott, és sokkal összetettebb annál, hogy kit hányszor húztak jobbra vagy balra.