Nem mennek az LG okostelefonok

2018.07.29. 19:57

A marketingköltségek mellett a gyenge eladások sem kedveztek az LG mobilos részlegének.

Sok más vállalathoz hasonlóan nemrég az LG is közzétette  a második negyedéves jelentését, amelyből kiderült, hogy a dél-koreai vállalat működési nyeresége 715,1 millió dollár volt. Ez 16,1 százalékkal több, mint tavaly ilyenkor. 

A mobilos részleg viszont ezúttal is veszteségesnek bizonyult.  

Április és június között az LG mobilos divíziója 3,54 milliárd dolláros bevételt ért el, ami végül 171,95 millió dolláros veszteséget jelentett. 

Forrás: LG

Az LG-t rosszul érintették a globálisan csökkenő eladások, illetve Latin-Amerikában már a közép- és belépőkategóriás készülékeit sem igazán vitték. Rengeteg pénzt felemésztett továbbá az LG G7 ThinQ és az LG V35 ThinQ zászlóshajók marketinghadjárata. Az LG igen kiélezett csatára és nulla növekedésre számít a csúcskategóriában.

Az LG szeretné növelni a zászlóshajóinak eladásait, illetve megtámogatná a márkát a V40 ThinQ csúcsmodellel is, ami idén ősszel debütál.