Aljas húzásra készül a Netflix

Netflix
Vágólapra másolva!
Elemzők szerint hamarosan új taktikával állhat elő a bevételének növelése érdekében.
Vágólapra másolva!

Szerdán a Netflix nyilvánosságra hozza majd a harmadik negyedéves üzleti beszámolóját, az elemzők várakozásai szerint a szolgáltatás hatmillió új felhasználót szedhetett össze a július és szeptember közti időszakban, adta hírül a Reuters hírügynökség.

Direkt vagy indirekt módon, de többet fizettethet a nézőkkel a vállalat Forrás: Netflix

Ami ennél sokkal érdekesebb, hogy az elemzők szerint a cég hamarosan új taktikához nyúlhat a bevételeinek növelése érdekében, sejtéseik szerint meg fogja emelni a reklámmentes előfizetéseinek az árait, hogy a hirdetéseket is lejátszó, legolcsóbb Standard with Ads csomagja felé terelje az előfizetőket.

Ez elsőre furcsán hangozhat, azonban a számok alapján anyagilag ez a csomag érheti meg a legjobban a vállalatnak, a reklámmentes Standard előfizetéssel rendelkezőket anyagilag jó ötlet lehet a hirdetéses csomag felé terelni. A Netflix reklámokat is mutogató Standard előfizetése nem minden országban érhető el, hazánkban sem vehetik igénybe az érdeklődők, az Egyesült Államokban 6,99 dollár a havidíja, míg a reklámmentes Standard 15,49 dollárba kerül, a kettő között 8,5 dollár az árkülönbség.

Az elemzők szerint az áremelés hatására sokan önként átvándorolhatnak a reklámokat mutogató Standard csomagba, az áremelés ellenére a reklámmentes Standard csomagban maradókkal pedig a Netflix többé-kevésbé kifizettetheti az összeget, amit jelenleg „veszít" rajtuk a hirdetéses csomagot használókhoz képest.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!