Műhalottak egy tévés reklámparódiában

Vágólapra másolva!
Hullának látszó emberekkel reklámoztak temetkezési termékeket a Sírhant Művek című amerikai tévésdorozatban. Az álhirdetéseket elítélte a brit reklámszabályozó testület.
Vágólapra másolva!

Több brit néző felháborodott a Channel 4-on sugárzott Sírhant Művek (Six Feet Under) című tévésorozatban közölt reklámparódiákon, amelyeket a tiltakozók egyáltalán nem találta viccesnek. A nagy-britanniai reklámszabályozó testület, az Advertising Standards Authority a kifogásolt részek vizsgálata után helyt adott a panaszoknak, amelyek a sorozat szigetországban sugárzott epizódjaiban feltűnt bizarr betétek miatt érkeztek.

Az amerikai tévészéria vitatott részeiben a kritizálók szerint hullának látszó emberekkel reklámoztak temetkezési termékeket; illatosító és konzerváló anyagot, valamint sebtöltőt. Az egyik hirdetésen egy halottnak tetsző férfi látható, aki egy kitalált márkát népszerűsít . A műtetem mellé az In Eternum balzsamozó folyadék feliratú terméket helyezték, amelynek szlogenje: a bőr, amiért érdemes meghalni. A promóciós anyag szerint a terméket a Fisher & Sons halottasházban lehet megvásárolni, amely a tévésorozatban szereplő fiktív intézmény neve.

A Channel 4 nem ért egyet a szigorú megítéléssel, mert, a kereskedelmi adó véleménye szerint, a reklámok nyilvánvalóan a kozmetikai hirdetések paródiái.

A humoros sorozat, amely egy Los Angeles-i halottasházat üzemeltető családról szól, 2001-ben elnyerte a Golden Globe legjobb drámasorozat díját.