Az első Kísértés bejött az RTL Klubnak

Vágólapra másolva!
Hatásos volt a kereskedelmi csatorna új realitysorozatát megelőző kampány, a Kísértés péntek esti premierje a nézettségi versenyben messze lehagyta a konkurens műsorokat.
Vágólapra másolva!

Bruce Willis és Matthew Perry közös filmje, a Bérgyilkos a szomszédom és a Robert de Niro főszereplésével készült New York, New York is kevés volt az új RTL klubos sorozat, a Kísértés legyőzéséhez.

Az egymást csábítgató fiatalok tizenkét napját bemutató új reality október 8-i első részét a teljes lakosságból többen nézték, mint a két másik országos csatorna műsorát együttvéve. A Kísértés premierjét 1 millió 698 ezren, a TV2-n adott Willis-mozit 1 millió 024 ezren, az MTV-n vetített zenés filmet pedig csak 405 ezren választották a teljes lakosságból.

Az RTL Klub debütáló sorozata a reklámozók által legtöbbször megcélzott ötven év alatti felnőttek körében is nagy különbséggel nyert, ebből a korcsoportból 840 ezren nézték, míg a Bérgyilkos a szomszédom 541 ezer, a Robert de Niro-film pedig 122 ezer médiafogyasztót vonzott átlagosan.

A Kísértés első epizódjának estéjének többi műsorsávjában is az RTL Klub volt a legnézettebb magyar csatorna. A kereskedelmi tévék fél héttől kezdődő hírműsorai közül az RTL klubos Híradó-t közel 1 millió 400 ezren, a Tények-et 1 millió 100 ezren, a velük egy időben az MTV-n sugárzott Bűvölet című olasz krimit kevesebb, mint 600 ezer ember választotta, később pedig a Fókusz - Legyen ön is milliomos - Barátok közt műsorlánc hódította el a nézők többségét. Ezek közül is kiemelkedik a Vágó-féle Milliomos-játék, amely több mint 2 milliós nézettséggel a nap legjobb eredményét érte el.

Az RTL Klub programjának legjelentősebb ellenfelei a TV2-s vetélkedő, az Áll az alku és a közszolgálati híradó voltak, de mindkét műsor nézettsége több százezerrel elmaradt a piacvezető tévéétől.