Döcögve indult az Aktmodell

Vágólapra másolva!
Nyáron a kereskedelmi csatornák számára nem olyan fontos a nézettség - különben miért adnának folyamatosan két dollárért vett poros filmeket, állandó ismétléseket? Tegnap az RTL Klub magasan szárnyalt, a TV2 elment nyaralni, a Coolon pedig elindult a "nyár legforróbb műsora"-ként beharangozott erotikus reality, de erről nem sokan tudtak.
Vágólapra másolva!

Rendkívül erős estét zárt tegnap az RTL Klub, miután a 18-49-es célcsoportban a Rendőrakadémia második része közel ötvenszázalékos közönségaránnyal futott, szemben a TV2 által favorizált Kojak-kel, aki a tévé előtt tartózkodó ötven alatti felnőttek mindössze 12,8 százalékát érdekelte. Az RTL-nél jól ment a tradicionálisan erős Barátok közt, közel 38 százalékos közönségaránnyal futott a Fókusz is, így komoly fölénnyel nyerte a csatorna az estét.

A teljes lakosságból 1,9 millió néző figyelt a Barátok közt eseményeire, ez volt természetesen a legnézettebb műsorelem a hazai televízióknál. A rendőrös vígjáték 1,53 millió magyart szórakoztatott, holott ismétlés volt, de a Fókusz-ra is 1,35 millióan figyeltek. A TV2-n a Jóban Rosszban kötött le 1,25 millió honpolgárt, az Aktív már csak 1,12 milliónak okozott örömet. A csatorna annak örülhetett, hogy a teljes lakosságnál a Tények lenyomta az RTL-es Híradó-t, jóllehet, a célcsoportban utóbbi nyert kicsivel.

Ami érdekes lehet még, hogy tegnap este rajtolt el a Cool tévé - és az IKO - produkciója, az Aktmodell című erotikus realityműsor. A külvárosi éjszakai bárokból számos megfáradt gogo-táncoslány jelentkezett a show-ba, de ez sem keltette fel a nézők érdeklődését. A műsor a célcsoportjában (18 és 39 éves kor közti nézők) csak 2,3 százalékal futott, ami rosszabb, mint az előtte futó, századszorra ismételt Egy rém rendes család három epizódjának bármelyike. Az Aktmodell első adását a mérések szerint 26 ezer fiatal felnőtt figyelte, ennél alighanem magasabb számokra számítottak a készítők. Bővebben a műsorról itt.