Tegnap este a 18-49-es célcsoportnál az RTL Klub Híradó-ját még többen nézték, mint a Tények-et, ám utána beerősített a TV2, és az Aktív-val meg a Jóban Rosszban című szappanoperával még magához csábította az ötven alatti tévézők jó részét.
A Fókusz adásideje alatt aztán végig emelkedett az RTL Klub nézettsége, így a Jóban Rosszban után sokan elkapcsoltak a TV2-ről, nem is találtak vissza a Favorit-ra. A Barátok közt tegnapi epizódját száz fiatalabb tévézőből 45 figyelte, ami azt jelenti (több zakó után), hogy a sztármagazin nem él meg este kilenc körül, pláne nem egy hasonló felépítésű, hasonló témák közül mazsolázó Aktív után, és a bivalyerős BK ellen.
Fábry pedig az erős felhozó műsor után nem is okozott csalódást híveinek, gond nélkül verte a nagyobb tévék párhuzamosan futó műsorát: simán legyőzte A mandzsúriai jelölt című filmet, nem is beszélve az A la carte című m1-es produkcióról vagy a Viasat helyszínelőiről. Fábry 47,5 százalékos közönségarányt hozott a célcsoportban, még úgy is, hogy látványosan csökkent a nézettsége a második reklámblokk alatt és után.
Forrás: AGB Nielsen