Új arcok az MTV-n

Vágólapra másolva!
Műsort vezet a magyar Music TV-n Kovács Ákos, a Superman művésznéven is ismert Erdélyi Zsolt, továbbá a Totalcar-os Winkler Róbert. Náluk a Swung, a jövő héten kezdenek.
Vágólapra másolva!

Az MTV Networks International - mely márkái közé tartozik a Music Television, a VH1, a Nickelodeon, a VIVA vagy a Comedy Central - október 1-jén indította a magyar nyelvű MTV-t. A világ 160 országában 145 csatornával jelen lévő, műsoraival 508 millió háztartást, így másfél milliárd potenciális nézőt elérő médiacég a fiataloknak, főképp tinédzsereknek szóló VIVA mellett indította itthon az MTV-t: utóbbit inkább a felnőtt közönségnek szánják, rock, hiphop és elektronikus zenével, progresszívabb irányt véve, eltávolodván a napi popzenétől, a mainstreamtől - amit meghagyna az MTV a VIVA-nak.

A csatorna vezetői sajtótájékoztatón mutatták be a Swung című, heti háromszor jelentkező műsor arcait. Winkler Róbert indexes újságíró a Totalcar-ral lett országosan ismert (korábban számos helyen publikált, így a Magyar Narancsban vagy a Kiskegyedben is), Erdélyi "Superman" Zsolt dj, reklámszakember és rádiós műsorvezető, Kovács Ákos pedig országosan ismert és népszerű zenei ikon: ők hárman osztoznak a megmondós-beszólós, interaktív műsoron, mely október 15-én indul, este tízkor. Hétfőnként Ákos tárgyalja meg az aktuális helyzetet a nézőkkel, szerdánként a tapasztalt tévésnek mondható Winkler cseveg a betelefonálókkal és vendégekkel, péntekre pedig a rádiókból, pár tévéműsorból és a Cha-cha-chából ismert Erdélyit várják a kamerák elé.

Az MTV Networks International előbb az MTV hazai gyártású műsoraira koncentrál, de a közeljövőben további csatornákkal szeretnének megjelenni a magyar piacon. Egy-két éven belül visszahoznák a Nickelodeont, mely pár éve eltűnt a nagyobb kábelszolgáltatók kínálatából, s tanácstalan szülők mellett könnytől maszatos gyerekarcokat hagyott maga után: felmérések szerint kevesebben kedvelték, mint a Minimaxot vagy a Cartoon Networköt.

A későbbiekben megjelennének több százezer, netán millió hazai háztartásban a Comedy Central magyar verziójával, de a távolabbi tervek közt szerepel a VH1 magyarítása is, amivel a harmincon felüli nézőket, főképp a rockzene korosodó híveit szolgálnák ki.