Heti nyertesek: Barátok közt, A mentalista, Cobra 11

2010.03.01. 16:59

Az év 8. hetén utoljára kerülte el egymást részlegesen a Barátok közt és a Jóban Rosszban: előbbi 2,1, utóbbi 1,6 milliós, egymást valamennyire fedő táborral rendelkezett. A március 1-jei Tv2-es struktúraváltás előtti utolsó héten is a szappanoperák vonzották a legtöbb nézőt.

Február utolsó hetében az RTL Klub bolt a legnézettebb magyar tévécsatorna, 22,5 százalékos közönségaránnyal. A Tv2-t 18,9, az MTV-t 8,7 százalék nézte átlagosan. A kereskedelmi célcsoportban majdnem ugyanilyen eredményt ért el az RTL, bő négy százalékponttal verte riválisát, míg az MTV továbbra is gyenge az ötven alatti felnőtteknél, csak 4,3 százalékot mért a közszolgálati csatornánál az AGB Nielsen.

Az MTV műsorai közül csak Szilágyi Tibor műsora, az Üdítő fért fel a top 30-as listára, épp az utolsó helyre. A Barátok közt múlt héten újra kétmillió fölött volt, de február 23-án a Fókusz is közel járt hozzá. A tíz legnézettebb műsorból hetet az RTL Klub szállított, a Tv2 a Jóban Rosszban sikerének örülhetett: a Napló úgy került a tízbe, hogy ezúttal teljes lakosságban is kikapott a Cobra 11-től. A Frizbi Hajdú Péterrel - noha korábban kezdődött - kevesebb nézőt érdekelt, mint a Heti hetes, de így is a tévézők negyede nézte, azaz jóval csatornaátlag fölött teljesített.

A kereskedelmi célcsoportban a listavezető Barátok közt alatt egy meglepetés: A mentalista talán soha nem volt második legnézettebb műsor a 18-49-es korcsoportban, február 23-án sikerült a bravúr, a tévé előtt ülő fiatalok bő harmada nézte. Fábry továbbra is verhetetlen sávjában, a Cobra 11 pedig közel nyolc százalékponttal ment jobban, mint a Napló. Hajdú Péter műsorának második fele ment a Heti hetes első része ellen, 18-49-ben kicsit jobb eredménnyel. A héten új műsorstruktúrával nyit a Tv2, több sorozata új részekkel tér vissza, így nézettségi szempontból a korábbinál érdekesebb napok várhatóak.

Top 30, teljes lakosság

Minden műsor a legnézettebb részével szerepel

agb nielsen

------------------------------------

Top 30, 18-49-es célcsoport

Minden műsor a legnézettebb részével szerepel

agb nielsen

Forrás: AGB Nielsen

KAPCSOLÓDÓ CIKK