Az American Idol hozza a legtöbb reklámpénzt

Vágólapra másolva!
A Forbes listája szerint az amerikai tévéműsorok közül az American Idol hozza a legtöbb hirdetési bevételt.
Vágólapra másolva!

Nincs mit csodálkozni azon, hogy a hirdetők szívesen fektetnek be az American Idol-ba, hisz a Megasztár-hoz hasonló tehetségkutató már a kilencedik évadjánál jár, és még így is 20 millió fölötti nézettséget tud produkálni. A Forbes szerint a műsor két órája 32,4 millió dolláros reklámértékkel bír, vagyis egy fél óráért 8,1 millió dollárt (1,6 milliárd forintnak megfelelő összeget) lehet elkérni.

Forrás: Fox
Forrás: Fox

A második helyen a CBS sikeres vígjátéksorozata, a Két pasi - meg egy kicsi áll, itt egy fél óra 3,1 millió dollárt ér; a dobogóra pedig felfért még a 24, amelynek egyórás epizódjai átlagosan 6 millió dollárt termelnek. Az első tízben szerepel még a Grace klinika, a V, a Született feleségek, a Dancing with the Stars című táncos show, a Lost, a Survivor és a Helyszínelők. A teljes lista - képekkel, számokkal együtt - itt olvasható.