Egymillió magyar tévéző kapcsolt a BL-döntőre

Vágólapra másolva!
Átlagban félmillióan nézték itthon a Real diadalát.
Vágólapra másolva!

Javított 2014-es nézettségi csúcsán a Sport TV a Real Madrid és az Atlético Madrid hosszabbításos BL-döntőjével, amely a 18-49 éves férfiak körében közel 20 százalékos közönségarányt ért el, ezzel a legnézettebb csatorna volt a célcsoportban.

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján a Sport1 szombati BL-programjára 1 millió ember volt kíváncsi (19 órától 23:45-ig), a hosszabbításos mérkőzés és a díjátadó közvetítésével a Sport1 a fogyasztói szempontból legfontosabb, 18-49 éves férfiak körében 19,7 százalékos közönségarányt ért el. Ezzel az adott célcsoportban – a nagy kereskedelmi csatornákat is beleszámítva - a legnézettebb csatorna volt Magyarországon. A hosszabbítással záruló, így mintegy 40 perccel tovább tartó mérkőzés tartós nézőszáma több mint 450 ezer volt, amely megdöntötte a Sport TV 2014-es nézettségi csúcsát.