Andy Vajna cége megállapodott a TV2 reklámértékesítéséről

2015.11.05. 08:30

A TV2-csoport hirdetésértékesítésére vonatkozó stratégiai együttműködési megállapodást kötött a Magyar Broadcasting Co. Kft. és az Atmedia Kft., amely a TV2-csoporttal kötött adásvételi tranzakció lezárásával lép hatályba.

A megállapodás szerint előreláthatólag már 2016. január 1-jétől a TV2-csoport csatornáit és az Atmedia portfólióját együtt értékesítik. A megállapodás magában foglalja a szpot, a szponzoráció, az online és a BTL értékesítést is. Így a TV2, a Super TV2, a Fem3 és a Pro4 az Atmedia portfólióval közös ajánlatban érhető el.

Az Atmediának öt év alatt 900 ügyfele volt,  a jelenlegi portfóliója: AMC, Cartoon Network, CBS Reality, Comedy Central, Disney Channel, DoQ, Filmcafe, Film Mánia, FOX, Minimax, MTV, Music Channel, National Geographic Channel, Nat Geo Wild, Nickelodeon, Paramount Channel, Sláger TV, Spektrum, Spektrum Home, Sport1, Sport2, SportKlub, The Fishing & Hunting Channel, TV Paprika, Universal Channel, VIASAT3, VIASAT6, VIVA.

Bár a TV2 új tulajdonosának személye körül még viták vannak, és feltehetően bíróság dönt az ügyben, Vajna már kinevezte Dirk Gerkenst új vezérigazgatónak, a vele készült interjúnkat itt olvashatja.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK