Egy perc alatt eltűnt a Duna TV nézőinek a fele

2016.02.08. 12:23

Az év ötödik hetében a Barátok közt volt a legnépszerűbb tévéműsor a teljes lakosság körében, szerdai epizódját 1 millió 52 ezer néző követte. Egymillió feletti nézőszáma volt még az RTL Klub Híradó-jának, a dobogóra pedig a Fókusz fért fel 912 ezer nézővel. A Duna TV-n szépen szerepelt A Dal harmadik elődöntője, a TV2 a Tények-kel került fel először a toplistára.

Forrás: Origo

Médialiftünkben felfelé tart Szőke Zoltán, mivel a Barátok közt-nek sikerült megnyernie a hetet, múlt szerdai epizódját 1 millió 52 ezer néző követte. Jó hetet zárt az RTL Klub, a toplista második helyén a Híradó, a harmadikon a Fókusz, a negyediken A szállító, majd a Szulejmán és az Éjjel-nappal Budapest áll. A TV2 a hetedik helyen szerepel először a Tények-kel, amit a teljes lakosságot vizsgálva 827 ezer néző követett.

Pierrot is felfelé mehet, mivel A Dal 2016 elődöntője ismét jó számokat produkált, a nézettségi toplista 12. helyén végzett 594 ezer nézővel. A Duna TV kínálatából a Magyarország, szeretlek! és a Kisvárosi doktor került fel a legnézettebb műsorok listájára. A közmédia új sorozata, a Csak színház és más semmi nem igazán érdekli a nézőket, az ötödik epizódját vasárnap este 273 ezren nézték - az előtte futó vetélkedőt Tatár Csillával és Harsányi Leventével 586 ezren, a nézők fele elkapcsolt a kezdés előtt.

Lefelé tart ezúttal Melissa McCarthy, mivel a Szívek szállodája régi szereplői közül szinte mindenki aláírt a folytatásra, a Sookie-t játszó színésznőnek azonban senki nem szólt.

Mutatjuk grafikonon is, hogy a főbb csatornáknál miként alakult a szombat este. Látható, hogy a Duna TV-n milyen népszerű volt A Dal harmadik elődöntője és az Üvegtigris.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Vasárnap este így nézett ki a küzdelem. Jól látszik, hogy a Magyarország, szeretlek! után a nézők jelentős része elkapcsol, nem érdekli őket a színházas széria.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Mutatjuk a hét húsz legnézettebb adását is egy táblázatban, minden produkció a legnépszerűbb adásával szerepel:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

A csatornák versenyéből az ötödik héten az RTL Klub került ki győztesen 12,1 százalékkal, a második helyen a TV2 áll 11,1 százalékkal. A középmezőnyben ott van a F+, az M1 és a Viasat3, a toplistát pedig a Super TV2 és az M2 zárja a teljes lakosság körében.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikonok a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatják. Arról árulkodnak, hogy a teljes lakosságból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK

Most
Top 12 óra