Egymillió nézőt érdekelt az RTL Klub valóságshow-ja

Dögös kaszkadőr, és egykori chippendale fiú is lesz a Farm játékosai között, Szőke Cintia, Farm, RTL Klub
Vágólapra másolva!
Március 22-én a Farm volt a legnépszerűbb tévéműsor a 18–59-es célcsoportban, második helyen az Éjjel-nappal Budapest, a harmadikon a Barátok közt végzett. Az első öt helyen az RTL Klub műsorai állnak, a TV2 a Tények-kel a hatodik helyen szerepel először.
Vágólapra másolva!
Forrás: Origo

Mai Médialiftünkben felfelé tart Fördős Zé, mivel a Farm második adása volt a legnépszerűbb műsor a 18–59-es célcsoportban, 565 ezer ilyen korú néző figyelte.

A teljes lakosságban egyedüliként ért el egymillió feletti nézőszámot,

ezzel pedig magasan vezeti a listát. Az Éjjel-nappal Budapest 472 ezer 60 év alatti nézőt érdekelt, a Barátok közt-öt 462 ezren nézték a célcsoportból.

Lefelé megy viszont a Hal a tortán gyenge számai miatt Kovács Lázár, a TV2 megújult főzőműsorát 143 ezren követték a 18–59-es korosztályból. A műsor 6,4 százalékot hozott a csatornának, míg az Éjjel-nappal Budapest az RTL Klubon ugyanebben az időben 21 százalékot.

A Coolnak ismét jó számokat hozott a Dr. Csont, a vizsgált célcsoportból 200 ezren figyelték David Boreanazt. A csatornán A mentalista és a Gyilkos elmék is jól ment, befért a legnézettebb műsorok húszas listájára a New York-i helyszínelők is.

Mutatjuk grafikonon is, hogy alakult az este:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

A csatornák mezőnyéből az RTL Klub magasodik ki 15,2 százalékkal, második helyen a TV2 áll 8 százalékkal a 18–59-es célcsoportban. A dobogóra felfért melléjük a Cool 5,6 százalékkal, a legnépszerűbb csatornák listáját a Comedy Central és az M3 zárja.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

A grafikonokon a közönségarányt százalékosan ábrázoltuk. Ennek a rövidítése SHR%. Azt meséli el, hogy az adott célcsoport éppen tévét néző tagjainak hány százaléka nézi a műsort. Minél nagyobb ez a szám, annál jobban örülnek a műsorkészítők és a csatorna vezetői.

Az oszlopdiagramon a tíz legmagasabb közönségarányt elérő csatornát mutatjuk. Mivel a három nagy országos televízió: az M1, a TV2 és az RTL más-más célcsoportot preferál, ezért mi is három mutatószámot használunk. A teljes lakosság a közmédia számára, a 18–49 éves kereskedelmi célcsoport – főleg főműsoridőben – az RTL-nek, míg a 18–59 évesek csoportja a TV2-nek fontos.