2018-ban az Atmedia értékesíti a Life és az Ozone TV reklámidejét

2017.12.12. 15:01

A nemrégiben új arculatot kapott Life és Ozone TV 2018-as terméktervei olyan újdonságokat tartalmaznak, mint a televíziós műsorok és a reklámidő értékesítésének megreformálása, illetve a kapcsolódó termékek közötti átjárhatóság erősítése.

A televíziós piac átalakulásával párhuzamosan Magyarország „zöld" tévéje, valamint életmódcsatornája a jövőben szorosabb együttműködést valósít meg az anyacég New Wave Media Group Zrt.-hez tartozó weboldalakkal, főképpen a Life.hu női portállal.

– A három termék tematikája sok szinten összekapcsolódik, és idejét látjuk, hogy ezeket a platformokat jobban egymáshoz illesszük, közöttük nagyobb szimbiózist működtessünk úgy, hogy közben minden termék megtarthassa saját egyediségét is. A tévénézőknek így a jövőben többek között továbbolvasási alternatívát ajánlunk, kulissza- és háttérinformációkkal, exkluzív interjúkkal, speciális képgalériákkal, a felhasználóknak pedig érdeklődési körük szerint szeretnénk egy-egy műsorra irányítani a figyelmét – árulta el Somlai Bálint, a NVWM Group televíziós üzletág igazgatója.

Somlai tájékoztatása szerint a televíziós csatornák reklámidejét 2018-ban az Atmedia Kft. fogja értékesíteni, és az új év új műsorokat is kínál majd a nézőknek. Megtartják a legnézettebb saját gyártású műsorokat, mint például az Ez zsír! magazint, az Utazás a lelked körült vagy a közösségi tévé Egyenlítő, Hogyan készül? és OzoneUtazás című műsorait, de további olyan minőségi gyártási és vásárlási tervek is függőben vannak, amelyek egyedi alternatívát kínálhatnak a sokszereplős televíziós piacon.