Napi 30 ezer reklámot adnak a magyar tévék

2018.01.30. 18:02

Naponta átlagosan mintegy 30 ezer reklámfilm kerül adásba a Nielsen által szpotszinten vizsgált csatornákon.

Naponta átlagosan 30 ezer reklámfilm látható a hazai tévéken, ez 6 808 plusz reklámfilmet jelent 2016 negyedik negyedévéhez képest. A reklámfilmek számának növekedése ellenére azonban 225 ezerrel csökkent a reklámok napi átlagos elérése a 4 évnél idősebb, tévével rendelkező háztartásban élők körében, és így naponta átlagosan 6,18 millió főt értek el legalább egyszer.

Forrás: AFP/Patrick Kovarik

Az egy főre jutó napi átlagos reklámnézési idő 31-ról 34 percre növekedett, és egy elért fő naponta átlagosan 120 reklámfilmet tekintett meg: tizenhéttel többet, mint egy évvel korábban.

A napi fogyasztási cikkek (FMCG termékek) hirdetési rangsorában az első helyre a „szeletes csokoládé" került, második a „kávé", a harmadik helyen pedig a „arckrémek" termékosztályának televíziós hirdetései állnak - áll a közleményben. Az adatok 2017 4. negyedévére vonatkoznak.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK