Győzelmet hoztak a TV2-nek az új műsorai

Gundel
Vágólapra másolva!
Mindhárom fontos célcsoportban a TV2 nyerte a január 2-i nézettségi versenyt teljes napon és főműsoridőben is. A legnagyobb sikert a Gundel Takács Gáborral visszatérő Legyen Ön is milliomos! aratta, de a nézők kiemelt figyelemmel kísérték a vadonatúj, extrém sportreality, az Exatlon Hungary első epizódját is – közölte a TV2.
Vágólapra másolva!

A Tények után elsőként az Exatlon Hungary debütált, amiben az ismert sportolókból álló csapat, a Bajnokok szálltak versenybe a civil versenyzőkből álló Kihívók ellen a Dominikai Köztársaságban. Fodor Rajmundék óceánparti küzdelmét az éppen tévéző 18-59 évesek 16,4 százaléka követte figyelemmel, míg a fiatalabb, 18-49-es korcsoportban ez a közönségarány még magasabb, 17,9 százalék volt. A teljes lakosságot vizsgálva a műsort 734 ezren nézték – áll a közleményben.

Az Exatlon Hungary után látható Legyen Ön is milliomos! hatalmas sikerrel nyitott a TV2-n.

A kultikus vetélkedő műsorvezetői székében ezúttal Gundel Takács Gábor foglal helyet. A kvízmesterre és játékosaira a 18-59 éves tévénézők 16,6 százaléka volt kíváncsi, amivel a műsor magasan megelőzte a konkurens csatornán futó Barátok köztöt (18-59 – 12,6 százalék) és Éjjel-Nappal Budapestet (18-59 – 8,5 százalék).

Forrás: TV2

Összességében elmondható, hogy a két formátum megtalálta a közönségét, és kiemelkedő számokat hozott a TV2-nek, amivel a csatorna az év második napján főműsoridőben és teljes napon is piacvezető lett. (TV2 vs RTL Klub főműsoridő, 18-59 évesek: 14,3 százalék – 13,8 százalék, teljes nap 9,8 százalék – 8,9 százalék)

Forrás: Nielsen közönségmérés, valós idejű nézettségi adatok alapján, Főműsoridő: 18-23h