A Spyker lenullázta magát a hercegségben

Vágólapra másolva!
A Spyker csapata számára felejthető volt a monacói versenyhétvége. A hollandok mindkét pilótája kiesett, Adrian Sutilnak vezetői hiba, Christijan Albersnek pedig műszaki problémák miatt kellett feladnia a versenyt.
Vágólapra másolva!

Nagy meglepetésre Adrian Sutil autózta a szombati szabadedzésen a legjobb időt, de hasonlót vasárnap már nem tudott felmutatni. A futamon végig jó tempóban haladt, de féltávnál hibázott és mint ahogyan az Monacóban általában lenni szokott, ez végzetesnek bizonyult. A német csapattársának, Christijan Albersnek sem volt része több sikerélményben, ő motorhiba miatt áll ki.

Adrian Sutil (kiesett):
"Összességében jó verseny volt, míg a Casino kanyarnál nem történt az a kis baleset. A start szokványos monacói start volt, de sikerült jól kijönnöm az első kanyarból. Az első 44 körben nagyon jó volt a teljesítményünk, a gumik jól bírták, és egyre gyorsabb lettem, ahogy a pálya állapota javult. A köridőim viszonylag gyorsak voltak, és néhány autót sikerült is megelőznöm. Nem volt egy magányos verseny, hiszen mindig volt valaki mögöttem, így hajtanom kellett, de nagyon élveztem. Kicsit csalódott vagyok, hogy hibáztam. A kanyarba kissé szélesen érkeztem meg, ott pedig olyan sok gumitörmelék és kosz volt a pályán, hogy nekicsúsztam a palánknak és a gumi leugrott a felniről. Nem volt nagy a sérülés, de így sem tudtam folytatni a versenyt."

Christijan Albers (kiesett):
"Nehéz volt ez a versenyhétvége. Először is az időmérőn volt pechünk a hidraulikával, majd a versenyből is kiestünk. Mivel hátulról indultunk, így be kellett vállalnunk egy kis rizikót, és egy igen agresszív stratégiával vágtunk neki a futamnak, a puha keverékű gumival kezdtünk, és két kiállást terveztünk. Nekem az autó hátuljával voltak problémáim, de amikor bejöttem és a keményebb keveréket kaptam meg, kezdett minden jóra fordulni, viszonylag gyors köröket futottam. De akkor jött a forgalom, ráadásul az élen állókat is el kellett engedni. Tényleg szomorú, mert jól is elsülhetett volna, ha a stratégiánkkal szerencsénk lett volna. Ezt most el kell felejtenünk, és Kanadára kell koncentrálnunk. Van egy-két ötletem, hogy min kellene változtathatnunk, hogy az autó ott már jobban vezethető legyen."