Clive Owen reklámarc lesz

Vágólapra másolva!
Örülhetnek az angol színész rajongói: bár nem Clive Owen lett az új James Bond, ezután a ráncok ellen harcol. Ő lesz ugyanis egy férfiaknak való kozmetikaitermék-család arca.
Vágólapra másolva!

A jóképű, általában kemény macsókat alakító színészt most egy új oldaláról ismerhetik meg a rajongók, ő lesz ugyanis a Lancome cég férfiaknak szóló kozmetikai családjának reklámarca. A Sin City és a Belső ember sztárja ezúttal nem a rosszfiúk ellen harcol, hanem a pattanások és ráncok ellen, a cég termékei között lesz ugyanis öregedő bőr frissítésére szolgáló krém és arcradír is. A szerződéssel olyan sztárok mellé áll be a Lancome reklámarcai közé, mint Elizabeth Jagger, Uma Thurman és a Trójában Helénát alakító Diane Kruger.

Mindezért a "szerepért" közel négymillió dollárt zsebelhet be a színész, ami még a reklámiparban is igen jelentős összeg. "Tudjuk, hogy ez sok pénz, de a férfikozmetikumok piaca felszállóágban van, még rengeteg olyan pasi van, akit szeretnénk elérni. A férfiak többsége csak most kezd el komolyabban foglalkozni a külsejével" - nyilatkozta egy, a kozmetikai céghez közel álló forrás - "Owen tökéletes lenne erre a szerepre, hiszen az idősebbek és a fiatalabbak körében egyaránt nagyon kedvelt karakter, férfias és jóképű. A szerződést még nem írták alá, de hatalmas kampányt tervezünk, ami nagy durranás lesz."

A hollywoodi elemzők azonban féltik egy kicsit Owent, hiszen egy ilyen reklámkampány árthat a karrierjének. "Clive azzal szerzett hírnevet magának, hogy erős, lehengerlő, kemény fickókat alakított" - mondta az egyik producer - "Éppen ezért egy kicsit kockázatos neki egy ilyen kampányban részt venni. De ő nagyon magabiztos, nem rettenti el a feladat szokatlansága." A Közelebb sztárja maga is meglepődött, amikor felkérték a kampányban való szereplésre, hiszen ő egyáltalán nem tartja magát jóképűnek. Az érte rajongó nők persze mást gondolnak, nemrég ugyanis a legelegánsabb férfinak is megválasztották.