Az első közös nyaralás

Újdonsült pasiddal nyaralni menni csupa frusztráció, hiszen vége a "tökéletes barátnő" szerepnek, és kiderülhentek az eddig finoman eltitkolt apró tökéletlenségeid, zavaró szokásaid. Vízválasztó, avagy az első közös nyaralás.

Nem kell megijedni attól, ha kiderül, ugyanolyan ember vagy mint ő, ugyanolyan biológiai folyamataid vannak, és tele vagy mások számára akár furcsának mondható szokásokkal. Ha mindketten valós érzelmekkel bírtok, az első közös nyaralás tökéletes arra, hogy még inkább összekovácsolódjatok, igazán megismerjétek és elfogadjátok a másikat. Ám, ha túl sokat szépítettél a megelőző hónapokban és a rólad kialakult kép merőben mást mutat, mint a valóság, kínos pillanatokat élhetsz át. És persze ő is.

Irány Andalúzia!

Azt hiszem, igazán büszke lehetek magamra, hiszen újdonsült szerelmemmel idén nyáron már vakációzni is eljutunk, és ettől fogva talán már igazán tuti komoly kapcsolatról beszélhetünk majd. Csak nehogy elrontsak valamit!

El sem akartam hinni, amikor Peti, az egyetlen, a legfontosabb, átküldte nekem az egyik utazási iroda kiemelt spanyolországi nyaralásait! A célzás egyértelmű volt és pontosan szívembe talált, boldogságom pedig határtalan, mivel mindenféle trükk, elejtett célzás vagy boszorkányság nélkül teljesült a vágyam. Vagyis, ő is azt szeretné, amit én: egy gondtalan, szerelmetes hetet eltölteni valahol a homokos tengerparton, távol a világtól, mindenkitől. Irány a tüzes Andalúzia!

Hogy minden simán menjen

Már az előkészületeknél be kellett lássam, nem olyan könnyű csak úgy, hipp-hopp eltűnni hét napra. Magától értetődött, hogy rögtön bevállaltam egy több hetes ásványvíz- és gyümölcsdiétát, de arra gondoltam, hogy ezt megfejelem egy narancsbőr elleni kezeléssel. Nos, a tekercselések még csak hagyján, de az a vákuumos, porszívószerű valami! Lehet, hogy simább és feszesebb lett a bőröm, de ezt igazán sajnos nem tudtam megállapítani, hiszen a szerkezettől a combom, a fenekem, sőt még a hasam is kék, zöld és lila színben pompázott. Ezután irányba vettem a patikát, hogy olyan szereket vásároljak, amitől hamarabb felszívódhatnak a véraláfutásaim, de ekkor még hátra volt a szépségszalon.

A szokásos arctisztítás mellé kozmetikusom felkínálja, hogy lepjem meg a pasimat valami új fazonnal, amihez brazil gyantát ajánlott. Mivel úgyis mindenki focilázban ég, arra gondoltam, biztosan tetszeni fog Petinek is. Nem úgy nekem! Az iszonyatos fájdalmakat és a megalázó pozíciókat még valahogy elviseltem, de akkor már sírva fakadtam, amikor azzal szembesültem, hogy a szemérem szőrzetemmel együtt a bőröm egy részét is lerántották rólam. Kvázi, komoly égési sérülésekkel és nyílt sebekkel távoztam, majd ismét a patikába menekültem.

Rázós út

Forrás: [origo]Az indulás napján hajnalban jött értem életem értelme (mert ugye még nem bútoroztunk össze, talán majd a vakáció után), egy fele akkora poggyásszal, mint az enyém.

Sebaj, én mégiscsak nő vagyok és az új bőröndöm - amire ráment a fél fizetésem - tök divatos. Járatunk fapados, így semmi extrát nem várok, főleg nem azt, hogy a barátom rosszul legyen a repüléstől és két órán keresztül a kezemet szorongatva, verejtékezzen.

Még landolás után sem tért egészen magához, így mindent nekem kellett intéznem, amivel nem is lett volna gond, ha nem tűnik el a csomagom és emiatt le nem maradunk a szállodai transzferről. Négyórás várakozás és balhé után a felszerelésem nélkül, taxival, a saját költségünkön érkezünk meg a hotelbe, ami már kívülről sem úgy nézett ki, mint ahogy a prospektusban festett. Persze belülről sem.

A tenger helyett, egy tűzfalra tekintett a balkonunk, légkondi nem volt, ám hallhattuk, ahogyan a többi klímaberendezés folyamatosan zúg. Peti ekkor még mindig rosszul volt, szegény beájult az ágyba, de így legalább kedvemre fertőtleníthettem a fürdőszobánkat és még a kényszeres tisztaságmániámért sem kellett szabadkoznom. Este még sétáltam egyet a környéken, közben megvettem a fogkefémet, valamilyen arclemosót, tusfürdőt és egy gumipapucsot, mert ugye, nem állunk mezítláb egy idegen zuhany alá.

Gyors tisztálkodás után drágám mellé feküdtem, de nem úgy aludtunk el, ahogy azt elképzeltem. Nem volt esti séta a parton, se romantikus "akkor most igyunk az előttünk álló hétre"- koccintás, lázas szeretkezés meg végképp nem jött össze. Helyette korgó gyomorral fészkelődtem egy kinyúlt férfipólóban, a csirke barátom mellett, aki úgy aludt el, hogy a fogát sem mosta meg.