Mindenes - Peugeot 405 és 406 Break

Vágólapra másolva!
Elbűvölő eleganciájával, hatalmas csomagterével és takarékos motorjaival a Peugeot 405 és 406 Break sokak számára lehet ideális választás.
Vágólapra másolva!

Igaz, a gyártás kezdeti éveire jellemző gyermekbetegségek mindkét modellnél fellelhetők, de ha rendszeresen karbantartott, szakszerűen javított példányt vásárolunk, biztos nem kell meghibásodástól tartanunk.

Szerviztapasztalatok

Deák Péter szervizvezető, Peugeot Sárkány: "A karosszéria kialakításától eltekintve a négyajtós és kombi 405-ös között nincs eltérés, így a gyártás kezdeti éveiben tapasztalt hibák mindkét modellnél fellelhetők. Az L-Jettronic befecskendezővel ellátott erőforrásoknál tapasztalható rángatásért és lefulladásért a légtömegmérő felelős. A pillangószelep műanyagháza az évek során kikopik, s a szelep lötyögni kezd. Javítása közel 150 ezer forintba kerül. A másik rendszeresen jelentkező probléma a csatolt lengőkaros hátsó futóműnél keresendő. A keresztlengőkarok tűgörgős csapággyal kapcsolódnak a hátsó híd részét képező polírozott tengelyvégekhez. Hiába a porvédő gumi, a csapágyak hamar elkopnak, főleg az átlagosnál jobban terhelt kombik esetében. Ennek javítása nem lenne különösebben drága, ám a tulajdonosok rendszerint csak akkor veszik észre a csapágyak elhasználódását, amikor a tűgörgők már "megették" tengelyt. Ilyenkor kompletten cserélni kellene a hátsó hidat (200 ezer forint), de célszerűbb, ha csak felújíttatjuk (100 ezer forint)."