Trunk Tamás Z-generációs szakértő szerint a cégek többségénél ez a korosztály távolinak és érthetetlennek tűnik.
Pedig a Z-generáció tagjai nem megfejthetetlenek, csupán érzékenyek az egyéniségükre.
Ezeknek a fiataloknak kevés pár gesztus a munkáltató részéről, például hogy babzsákfotelt vesz az irodába, hiszen ez inkább egy szimbólum.
A hűtlennek, függetlennek tekintett generáció valójában ugyanúgy keresi az igazi kapcsolódási pontokat, mint a korábbi generációk, csak ezek a kapcsok már mások, a közösségre és az egyenértékűségre épülnek.
A közösségi médiának köszönhetően ma már a csúcsvezetők is elérhetőbb közelségben vannak, részei a közösségnek. Ez a típusú hozzáállás imponál a Z-generációnak.
Ugyanezzel a módszerrel tudnak közel kerülni a márkák a feltörekvő generációhoz.
Új megközelítésekre van szükség, olyan helyen kell felbukkanni, ahol látszólag semmi keresnivalója nem lenne. A Z-generációsok azt várják el a márkáktól, hogy sokszínűen, közvetlenül, csaknem barátian kommunikáljanak. Egy adott márka segítségével a generáció tagjai részesei lehetnek jelentőségteljes, társadalomformáló kampányoknak és kezdeményezéseknek.
A témáról bővebben is olvashatnak az Mmonline.hu hasábjain.