Boltnyitási láz a Versacénél

Versace store at Union Square shopping mall, Ho Chi Minh City, Vietnam, Indochina, Southeast Asia, Asia travel destination Photography HORIZONTAL Color Image day indoors ARCHITECTURE interiors building interior SHOPPING MALL shopping malls SHOP shops Unio
Versace store at Union Square shopping mall, Ho Chi Minh City, Vietnam, Indochina, Southeast Asia, Asia
Vágólapra másolva!
A Capri Holding, amely az előző év végén vásárolta meg 2,2 milliárd dollárért a Versace márkát, a tervek szerint több tucat üzletet nyit majd, valamint a már meglévőket is felújítják. Céljuk, hogy megduplázzák a Versace éves értékesítését.
Vágólapra másolva!

A Versace a boltnyitások mellett többet fog költeni a marketingre, mert a jövőben nagyobb hangsúlyt akarnak fektetni a kiegészítőkre és a kézitáskákra. Jonathan Akeroyd, a Versace vezérigazgatója elmondta, hogy jelenleg az üzletek produktivitása nem hozza az elvárt szintet.

Akeroyd szeretné megduplázni a boltok számát ahhoz, hogy elérjék az évi 2 milliárd dolláros globális bevételt.

A márka a héten nyitja meg új boltját Pekingben, amely a legnagyobb lesz egész Kínában. Emellett tervben van új üzlet átadása Londonban és Párizsban is. Az összes bolt Versace néven fog futni, mivel a Capri megszüntette a két almárkát, a Versace Collection-t és a Versace Versus-t.

illusztráció Forrás: robertharding/Ian Trower/Ian Trower

A kereskedések eddig nagyrészt a ruhák értékesítésére fókuszáltak, ezután viszont több táska, cipő és bőrkiegészítő is helyet kap a kínálatban. De ez nem minden, hiszen hátizsákokat és bőröndöket is árusítanak majd az új helyszíneken, valamint a férfi termékeknek is nagyobb figyelmet szentelnek majd.