Lassan hiány lesz a McDonald’s egyik menüjéből

Krumpli, burgonya, french fries, sült krumpli
A McDonald’s employee makes French fries at a McDonald’s restaurant beside their headquarters in Munich, southern Germany 27 February 2007. Bane Knezevic (not in picture), president of the western division of McDonald's Europe and chairman of McDonald's Germany reported at a press conference that Mcdonald's turnover had increased by 6,2 percent in 2006. AFP PHOTO DDP/JOERG KOCH GERMANY OUT
Vágólapra másolva!
A McDonald's egyesült államokbeli láncánál egyre nagyobb hiány mutatkozik egyes alapanyagokból, amelyeket a Scott Travis rapper nevével fémjelzett menü elkészítéséhez használnak fel.
Vágólapra másolva!

A Business Insider beszámol arról, hogy

a rapperrel kötött megállapodás olyan sikeres a gyorsétteremlánc számára, hogy a húspogácsa, a szalonna, a hagyma és a saláta hiánya miatt számos éttermükben hamarosan kifogynak a menühöz tartozó burgerekből.

A Scott Travis menü sajtburgert, barbecue szószos sültkrumplit és Sprite üdítőt tartalmaz.
A cég ezért közvetlen felügyelete alá vonta a beszállítói láncokat, hogy azoktól a szükséges alapanyagok minél előbb eljussanak franchise-partnereikhez, akik az Egyesült Államokban a McDonald's éttermek 95 százalékát üzemeltetik.

Illusztráció Forrás: ddp images via AFP/Joerg Koch

Az étteremlánc igen sikeresen használja ki azt, hogy Travis rendkívül népszerű főként a fiatalabb korosztályok körében. Ezt a generációt, azaz a 34 év alattiakat egyre nehezebb megszólítani. A médiához való viszonyuk nagyban különbözik az idősebb korosztályokétól, nagyobb hatással vannak rájuk a különböző reklámajánlatok, emellett nagyon szorosan kötődnek a közösségi médiához és a barátaikhoz.