Hamarosan máshogy mekizhetünk

McDonald's bohóc
Eddig 99 McDonald's épült országszerte, de hamarosan újabb 6 nyílik
Vágólapra másolva!
Számos gyorsétteremlánc azon dolgozik, hogy felgyorsítsa a kiszolgálást, ha kell, csak az autós kiszolgáláson fejlesztenek, vagy bevetik a mesterséges intelligenciát is.
Vágólapra másolva!

A McDonald's abban reménykedik, hogy

egy új autós kiszolgálással, a futároknak újonnan kialakított felszedőhelyiséggel és polccal

– ahol a vevők megkaphatják a rendeléseiket – könnyítik meg az ügyfelek kiszolgálását.

Illusztráció Forrás: Vijaya narasimha/Pixabay

Az új fejlesztéseket a texasi Fort Worth közelében lévő étteremben tesztelik majd.

A gyors kiszolgálás kulcsfontosságú a gyorséttermeknél, mivel az ügyfelek hosszú várakozási idő után átpártolhatnak a konkurenciához. A QSR és az Intouch Insight idei autós kiszolgálásról szóló jelentése szerint a kiszolgálási idő átlagosan 45 másodperccel lassabb volt a 2019-ben mérthez képest.

„Mivel ügyfeleink igényei folyamatosan változnak, elköteleztük magunkat amellett, hogy minden eddiginél gyorsabban és könnyebben kiszolgáljuk őket" – mondta Max Carmona, a McDonald's globális dizájn- és étteremfejlesztési igazgatója az új koncepcióval kapcsolatban.

A tesztelést a kifejezetten az elvitelre vágyó ügyfelek számára alkalmas, kisebb étteremben kezdik el.

Az éttermen belül külön a futároknak fenntartott helyiségek lesznek, kint pedig az ügyfeleknek dedikált parkolóhelyeket létesítenek az átvételhez. Az előre rendelési sáv azon ügyfelek számára készül, akik a McDonald's mobilalkalmazásával adták le rendelésüket még az érkezésük előtt.

A helyszínre érve elindulhatnak a kijelölt sávba, ahol a fülkénél valaki megerősíti a rendelést. Innen a vásárlók veszik át a pakkjukat.

További részletek a Világgazdaság cikkében olvasható.