Meglepetések a Frankfurti Autószalonon

2005.09.15. 8:03

A sajtó számára szerdán befejeződött a Frankfurti Autószalon, két kereskedői napot követően szombattól jövő vasárnapig a nagyközönségé a terep. A gyártók hoztak meglepetéseket, többek között a Lada is bemutatott egy prototípust.

Frankfurti galéria I.
Frankfurti galéria II.

Frankfurt előtt -> Képek az újdonságokról 1.
Frankfurt előtt -> Képek az újdonságokról 2.

A nagy autószalonok megnyitói előtt kilencven százalékban már lehet tudni, ki mit fog bemutatni, de a gyártók mindig tartogatnak meglepetéseket. Így volt ez idén Frankfurtban is, ahol több, előre be nem harangozott modellről hullt le a lepel.

Képgalériákkal (1, 2) színesített felvezető írásunkban a teljesség igénye nélkül megpróbáltuk összefoglalni a várható újdonságokat, de ahogy a külföldi sajtó, úgy mi sem tudtunk például az Opel érdekes crossover-tanulmányáról, az Antara GTC-ről, vagy arról, hogy a Ford előáll az új Galaxy-val.


Múlt kedd óta írtunk a Peugeot futurisztikus tanulmányáról, a Moovie-ról, az új Audi A4 Cabrióról, mutattunk képeket a fazonigazított Fiat Ideáról, egy speciális, a kabriók és a hobbiterepjárók keresztezéséből született fura szerzetről, a Karmann SUC-ról, s nem feledkeztünk el a Brabus-féle Mercedes CLS-ről, a smart crosstown koncepciójáról, a kombi Miniről, az új Subaru Impreza WRC-ről, az AC Schnitzer M6-os BMW-jéről, a Daihatsu Copenről, a Lamborghini Gallardo Spyderről, a Jaguar XK kabrióról és a dízel Loganról sem.

Készültek képgalériák is, szám szerint kettő, ezekben akadnak felvételek további meglepetésekről, például a Skoda Yeti Pickupról, a Toyota érdekes I-Unitjáról és a Mitsubishi Colt Convertible-ről. -> Galéria I. -> Galéria II.


A Frankfurti Autószalont szombattól látogathatja a nagyérdemű, a szervezők hatalmas érdeklődéssel, egymillió nézelődővel számolnak. A kiállítás történetében először állítottak fel standokat kínai autógyárak (egy terepjáró a galériában, bár a Landwindről tudni érdemes, hogy életveszélyes minősítést kapott a német autóklub töréstesztjén...), s érdekesség, hogy a Lada sem akart lemaradni az év legfontosabb eseményéről, elhozta a még mindig nagyon szögletes Antel-2 prototípust.

KAPCSOLÓDÓ CIKK