Assenbrenner Tibor a gyenge időmérő után fantasztikus versenyzéssel szerezte meg idei második győzelmét. Mindössze öt óra kellett ahhoz, hogy az is kiderüljön, Farkas László lett a második, Lendvai István a harmadik.

Forrás: [origo]

Farkas egy ideig szenzációsan tartotta a két proexes autót

Az idény második versenyén az élről a pénteki futamon második helyen végző Farkas László rajtolhatott. A pole pozíciót tartani tudta egészen a verseny feléig, amikor a mögötte indulók támadásait már képtelen volt visszaverni.

Assenbrenner egyre gyorsabb lett, így előbb Lendvai Istvánt, majd kicsivel később szenzációs előzések után Farkas Lászlót is le tudta gyűrni többszöri próbálkozásra. Ezek után még Lendvai próbálkozott néhányszor, végül egy pályaelhagyásos manőver után meg is előzte Farkast - ezért később meg is büntették. Az utolsó kör megkezdésekor Assenbrenner, Lendvai, Farkas, Bittman, Bús, Bobek volt a sorrend, ami a futam leintéséig nem változott.

Forrás: [origo]

A versenyt követően sajnos szomorúan tapasztalhattuk, hogy a versenybíróság bizony erősen túlfeszíti a húrt az új "fehérvonalas" szabály alkalmazásával. A szabály szerint a leintés után a parc fermébe érkezést követően öt percen belül a versenyzőknek meg kell jelenniük a díjátadón. A felügyelő testületnek sikerült ezt az öt percet öt órára kitolni, hiszen addig értékelték a pályaelhagyásokat - egyenként. Láttunk egy szép, néhol fantasztikus momentumokkal tarkított versenyt, majd jött ez a mizéria.

Ezzel ugyanis a gyorsasági autóverseny hazánkban pontozásos sportággá vált, ahol a versenyzők bemutatják a gyakorlatukat, majd "pontozó bírók" értékelik, hogy ez hová lesz elég. Csak éppen öt óráig tart mindez.