Volkswagen Arteon R Shooting Brake teszt (2022)

Forrás: Origo
1/15
Az első kerékívre a motorháztető rátakar, ami szép dizájnelem. Az adaptív IQ.Light fényszórók nappali menetfényei egybeolvadnak a hűtőrácson átfutó LED csíkkalForrás: Origo
Forrás: Origo
2/15
Már a hűtőmaszkon is folytatódik a fényszórók LED-es nappali fényeForrás: Origo
Forrás: Origo
3/15
A tolatókamera a VW jelvény mögül fordul ki, így nem koszolódikForrás: Origo
Forrás: Origo
4/15
Nem kamu a négy kipufogó, a metálkék szín felára 313 ezer forintForrás: Origo
Forrás: Origo
5/15
Vannak szögek, ahonnan a 245/35 R20-as gumi tényleg csak egy vastag szalagnak tűnikForrás: Origo
Forrás: Origo
6/15
A 245/35 R20-as kerekek felárasok, alapáron az Arteon R-hez 18-as jár. Valószínűleg a magyar utakra jobb választás az utóbbi, hiába csillapít aránylag szépen a DCC nevű adaptív futómű a 20-asokkal isForrás: Origo
Forrás: Origo
7/15
Forrás: Origo
Forrás: Origo
8/15
Forrás: Origo
Forrás: Origo
9/15
Forrás: Origo
Forrás: Origo
10/15
A hátsó utasok a kupés tetőív ellenére kiválóan elférnek, viszont az R kivitel egybetámlás ülései szabotálják számukra a kilátást. A fekete tetőkárpit fokozza, a nagy napfénytető enyhíti a bezártságérzetetForrás: Origo
Forrás: Origo
11/15
A teljes érintőkijelző mindenhova egy zsákutca. Menet közben nehéz használni és percek alatt képes igazi koszfészekké válniForrás: Origo
Forrás: Origo
12/15
A régóta tökéletesített, EA888-as kétliteres TSI alul és felül is erős, de a karaktere sajnos pont annyira izgalmas, mint a műanyag burkolataForrás: Origo
Forrás: Origo
13/15
A csomagtere 565 literes, ami mindössze 2 literrel több az ötajtós változaténál, úgyhogy a kombi inkább esztétikailag különbözik. Egyébként nincs is szükség nagyobbra, így is óriási bendője van, a rendszerezésben a feláras háló segíthetForrás: Origo
Forrás: Origo
14/15
Ritkán látni olyan autót, aminek nem csak négy kipufogóvége van, de valóban tartozik hozzá két dob is. Race módban harcos a hörgés és géppuskaropogás, ami nem rossz, de rajongótábora aligha leszForrás: Origo
Forrás: Origo
15/15
A kormány haptikus gombjai között találunk egy R-et is, ami a Race módba állítja az autót. A váltó mellett van az üzemmódválasztó gombja, de a menüből is elérjükForrás: Origo