1/19Modernizálva is kissé ódivatú műszerfal, az árnyékolóból kinövő jobb szarvon menetmód-kapcsolóval. A hibridekből ismerős a balra húzva előre- és hátratolható előválasztó kar
Modernizálva is kissé ódivatú műszerfal, az árnyékolóból kinövő jobb szarvon menetmód-kapcsolóval. A hibridekből ismerős a balra húzva előre- és hátratolható előválasztó kar
1/19Lexus UX 300 e teszt
Lexus UX 300 e teszt
1/19Lexus UX 300 e teszt
Lexus UX 300 e teszt
1/19Lexus UX 300 e teszt
Lexus UX 300 e teszt
1/19Gyári adatok szerint 16,7 kWh/100 km az átlagfogyasztás, ami sztrádán hajtva vagy fűtéssel rózsaszín álom. Vicces, hogy a benzinszint helyett akkkutöltöttséget mér az analóg műszer
Gyári adatok szerint 16,7 kWh/100 km az átlagfogyasztás, ami sztrádán hajtva vagy fűtéssel rózsaszín álom. Vicces, hogy a benzinszint helyett akkkutöltöttséget mér az analóg műszer
1/19Lexus UX 300 e teszt
Lexus UX 300 e teszt
1/19Lexus UX 300 e teszt
Lexus UX 300 e teszt
1/19Kár, hogy nem mondtak búcsút a ChaDeMO gyorstöltő csatlakozónak. Az akku kapacitását közel másfélszeresére, 72,8 kWh-ra növelték
Kár, hogy nem mondtak búcsút a ChaDeMO gyorstöltő csatlakozónak. Az akku kapacitását közel másfélszeresére, 72,8 kWh-ra növelték
1/19Lexus UX 300 e teszt
Lexus UX 300 e teszt
1/19Igényesek a perforált vajbőr kárpitok, az üléseket és a kormányoszlopot motorosan állíthatjuk. Hátul nem mondható nagyvonalúnak a helykínálat
Igényesek a perforált vajbőr kárpitok, az üléseket és a kormányoszlopot motorosan állíthatjuk. Hátul nem mondható nagyvonalúnak a helykínálat
1/19Lexus UX 300 e teszt
Lexus UX 300 e teszt
1/19Lexus UX 300 e teszt
Lexus UX 300 e teszt
1/19Lexus UX 300 e teszt
Lexus UX 300 e teszt
1/19Hibridként lassan öt éve kapható Európában az UX, az elektromos kivitelnek csak rövid és kalandos pályafutás jutott – de a gyártónak fontos tapasztalatokat hozott
Hibridként lassan öt éve kapható Európában az UX, az elektromos kivitelnek csak rövid és kalandos pályafutás jutott – de a gyártónak fontos tapasztalatokat hozott