• Origo
  • Life
  • Mindmegette
  • Reblog
  • Videa
  • Newsfeed
  • Freemail
  • Travelo
  • GPhírek
  • She
  • Randi
  • Ingatlanbazár
  • Játék
  • Köpönyeg.hu
    9°C / 21°C
  • 2025. máj. 21., szerda
    Konstantin névnapja
Origo
  • Legfrissebb hírek
  • Ukrán Kémbotrány
  • VOKS 2025
  • Magyar Péter
  • Szoboszlai Dominik
Hírlevél

Nézze meg a sporthíreket is

Origo SportNyíl

Kiemelt témák

  • Legfrissebb hírek
  • Ukrán Kémbotrány
  • VOKS 2025
  • Magyar Péter
  • Szoboszlai Dominik

Rovatok

  • Legfrissebb hírek
  • Itthon
  • Nagyvilág
  • Tudomány
  • Sport
PodcastPodcastVideóVideóVéleményVélemény
Hírlevél Iratkozzon fel hírlevelünkre

Nézze meg a sporthíreket is

Origo SportNyíl
Csatlakozzon hozzánk közösségi oldalainkon is!
origo-gallery-logo
Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot 3008
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot 3008
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot 3008
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot 3008
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot 3008
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot 3008
1/30Sík a padló hátul, de a lábtér csak legfeljebb átlagos, és a padló is viszonylag magasan van
Sík a padló hátul, de a lábtér csak legfeljebb átlagos, és a padló is viszonylag magasan van
Peugeot 3008
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot 3008
1/30Az első bőrülések GT verzióban nem csak fűtenek, hűtenek és masszíroznak, de a még az oldaltámaszaik tartását is elektromosan lehet állítani
Az első bőrülések GT verzióban nem csak fűtenek, hűtenek és masszíroznak, de a még az oldaltámaszaik tartását is elektromosan lehet állítani
Peugeot 3008
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot 3008
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot 3008
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot 3008
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot 3008
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot 3008
1/30Továbbfejlesztették az i-Toggle rendszert, már 10 funkciónak lehet közvetlen, gyors elérést adni az lenti kijelzőn
Továbbfejlesztették az i-Toggle rendszert, már 10 funkciónak lehet közvetlen, gyors elérést adni az lenti kijelzőn
Peugeot 3008
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot 3008
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot 3008
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot 3008
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot 3008
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot 3008
1/30Műalkotásnak is elmegy a különleges hűtőmaszk, de a "karmos" fényszórók is jellegzetesek
Műalkotásnak is elmegy a különleges hűtőmaszk, de a "karmos" fényszórók is jellegzetesek
Peugeot 3008
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot 3008
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot 3008
1/30Túrázáskor jól jöhet, hogy V2L (Vehicle to Load) funkció révén az e-3008-as nagyfeszültségű akkumulátora kisebb gépeket el tud látni árammal, a rendszer 3 kW és 16 A leadására képes
Túrázáskor jól jöhet, hogy V2L (Vehicle to Load) funkció révén az e-3008-as nagyfeszültségű akkumulátora kisebb gépeket el tud látni árammal, a rendszer 3 kW és 16 A leadására képes
Peugeot 3008
1/30Váltóáramról 11, felárért 22 kW a maximális töltési sebesség. Egyenáramról azonban akár 160 kW-tal is jöhetnek az elektronok
Váltóáramról 11, felárért 22 kW a maximális töltési sebesség. Egyenáramról azonban akár 160 kW-tal is jöhetnek az elektronok
Peugeot 3008
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot 3008
1/30A 10,6 méteres fordulókör-átmérő az egyik legkisebb a kompakt szabadidő-autók között
A 10,6 méteres fordulókör-átmérő az egyik legkisebb a kompakt szabadidő-autók között
Peugeot 3008
1/30Az ívelt kijelző 21 colos a GT felszereltség esetén, a menetirányválasztó az indítógomb mellé költözött
Az ívelt kijelző 21 colos a GT felszereltség esetén, a menetirányválasztó az indítógomb mellé költözött
Peugeot 3008
1/30Pucéron is megnézhettük "Stellát", az új Stellantis-platformot
Pucéron is megnézhettük "Stellát", az új Stellantis-platformot
Peugeot 3008
1/30Ennyi látszik az elektromos hajtásból, első csomgtartó nincs
Ennyi látszik az elektromos hajtásból, első csomgtartó nincs
Peugeot 3008
1/30Peugeot e-3008 (2024)
Peugeot e-3008 (2024)
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Hírarchívum|Adatvédelmi tájékoztató|Felhasználási feltételek|Süti beállítások|Impresszum|Médiaajánlat|Kapcsolat
Az oldal kiadója a Mediaworks Hungary Zrt @ Minden jog fenntartva
Mediaworks Content First

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.

Regionális hírportálok
Bács-Kiskun - baon.hu Baranya - bama.hu Békés - beol.hu Borsod-Abaúj-Zemplén - boon.hu Csongrád - delmagyar.hu Dunaújváros - duol.hu Fejér - feol.hu Győr-Moson-Sopron - kisalfold.hu Hajdú-Bihar - haon.hu Heves - heol.hu Jász-Nagykun-Szolnok - szoljon.hu Komárom-Esztergom - kemma.hu Nógrád - nool.hu Somogy - sonline.hu Szabolcs-Szatmár-Bereg - szon.hu Tolna - teol.hu Vas - vaol.hu Veszprém - veol.hu Zala - zaol.hu
Közélet Gazdaság Magazin Bulvár Szolgáltatás Rádió
Bács-Kiskun - baon.hu Baranya - bama.hu Békés - beol.hu Borsod-Abaúj-Zemplén - boon.hu Csongrád - delmagyar.hu Dunaújváros - duol.hu Fejér - feol.hu Győr-Moson-Sopron - kisalfold.hu Hajdú-Bihar - haon.hu Heves - heol.hu Jász-Nagykun-Szolnok - szoljon.hu Komárom-Esztergom - kemma.hu Nógrád - nool.hu Somogy - sonline.hu Szabolcs-Szatmár-Bereg - szon.hu Tolna - teol.hu Vas - vaol.hu Veszprém - veol.hu Zala - zaol.hu
© 2025